Best finisher evah!!
Evt bare nasty, døm selv.
It is currently 12 Dec 2024, 19:28
De beste forumene for rock og metall - før var det Scream Magazine
For ordens skyld, jeg fant denne i en tråd om hvorvidt folk var villige til å mo-cappe moves for å få dem tilgjengelige i WWE spillene.
Denne var nevnt som exempel på noe en definitivt ikke ville gjøre, forståelig nok.
Conroy har sikkert bedre oversikt, men dette er fra en japansk promotion som drar det hele enda lengre mot såpeverdenen, med en homoerotisk vri?
Edit: Som plaster på (det mentale)såret legger man ut den faktiske vinneren av kåringen beste finisher.
Ranhei.
Finnes forsåvidt i WWE spillene i form av Kofi Kingstons SOS, men det er en mer pysete versjon der sjansen for å brekke nakken er betydelig mindre.
Post by UndeadFlowerKing »
Dino er tøff, har sett noen kamper av han. Spesielt artig er ring-introen hans der han går rundt i publikum og kysser på diverse menn.
Post by Maggotfarm »
Survivor Series kan jo bli interessant i år med en viss kar tilbake...
Post by DarthVidar »
Jækla artig å se at Zach Ryder får vise seg frem så mye. Han har iaffall karakter
Det maa bli slutt paa denne landssvikerpolitikken, og paa jukset i MGP!
Post by DarthVidar »
Rock - Cena under gårsdagens Raw. Æ flira.
Post by DarthVidar »
Ingen hemmelighet at Kane var på vei tilbake, sånn som de har hypa opp fyren de siste ukene. Trodde det verste med den første maska, huff. Men det må da være en parykk au? Hår vokser da ikke SÅ j***a mye på en tre-fire mnder? Forøvrig på tide at de fikk inn en ny/gammal skikkelig powerhouse igjen, som motstykke til alle de glatte fags'ene.
Post by DarthVidar »
Her er forøvrig en som ble svært så lykkelig;
Artig.
Post by DarthVidar »
Hvorfor sier du det?
Huh, rimelig selvforklarende.
Å ta sånn av fordi Glen Jacobs har fått seg maske og parykk er litt vel mye nerd.
Det henger også sammen med at jeg har begrenset med "suspension of disbelief" og klarer ikke svelge at nevnte props tar Kane fra Henrys ragdoll til uovervinnelig monster.
Dvs, hvis han skal møte Cena allerede nå blir vel pushen kortvarig...
Post by DarthVidar »
Onkel Ond wrote:Huh, rimelig selvforklarende.
Å ta sånn av fordi Glen Jacobs har fått seg maske og parykk er litt vel mye nerd.
Det henger også sammen med at jeg har begrenset med "suspension of disbelief" og klarer ikke svelge at nevnte props tar Kane fra Henrys ragdoll til uovervinnelig monster.
Dvs, hvis han skal møte Cena allerede nå blir vel pushen kortvarig...
Jeg regner med at du var akkrobat likedan under attitude era. At guttungen reagerer sånn på Kane forstår jeg godt, for da jeg var like gammel var det de største og mest bad ass-wrestlerne som var kulest, og Kane er svær og skummel, og enda mer nå som han har maske. Kane tok forøvrig Cena fordi han var i ringen der og da, regner med at det blir et oppgjør mellom Kane og Henry før eller siden, antagelig på Royal Rumble. Og du snakker om dårlige wrestlere med kjipe gimmicks? Hva med nissen i avataren din? Trasig personlighet esse. Forøvrig bra spilt av Cena der han vakler inn i grepet til Kane. Begynner å få litt sansen for fyren.
Sheamus avataren er fra All Starsspillet, og han ser helt psyko ut.
Han fortjener pepper for å ha byttet ut Hernandez sin cross powerbomb(standing) med den Razor Ramon(sliding) versjonen han bruker nå.
Post by Conroy Bumpus »
Gutten i videoen er en god, gammeldags mark. Wrestlingens kjernepublikum.
Har forøvrig market ut selv i voksen alder, når Ric Flair vant IC-beltet fra Carlito.
Post by DarthVidar »
Huff, Carlito...
Post by Conroy Bumpus »
Anbefaler å følge Dusty Rhodes på Twitter. Verdt å registrere seg bare for det, faktisk.