Noen som har peil på dette. Har selv brukt Superior i årevis, men vil ha ferdige takter og fills man bare kan importere inn. Hvor finner jeg dette?
Superior, EZDrummer osv...
Peisy wrote:Noen som har peil på dette. Har selv brukt Superior i årevis, men vil ha ferdige takter og fills man bare kan importere inn. Hvor finner jeg dette?
Hvis du oppgraderer til siste versjon så er det ferdige rytmer og fills.
Edit: http://www.youtube.com/watch?v=S1AQVvQf ... re=related
-
Topic author - Belieber
- Mood:
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Rawger wrote:Peisy wrote:Noen som har peil på dette. Har selv brukt Superior i årevis, men vil ha ferdige takter og fills man bare kan importere inn. Hvor finner jeg dette?
Siste versjon av hva? Har du nedlastinglink?
Peisy wrote:Rawger wrote:Peisy wrote:Noen som har peil på dette. Har selv brukt Superior i årevis, men vil ha ferdige takter og fills man bare kan importere inn. Hvor finner jeg dette?
Siste versjon av hva? Har du nedlastinglink?
Nei, dessverre. Jeg hadde siste versjon før jeg formaterte maskinen, men fikk det ikke til å funke da jeg skulle installere på nytt, så nå lager jeg alt fra scratch. Det var et sant mareritt å finne alt og få det til å funke.
La forresten en youtube-link i forrige posten min til hvordan man bruker "grooves".
Hvis du har gjort det på den ærlige måten og kjøpt det så finner du det sikkert oppdatering til superior drummer på hjemmesiden til toontrack.
-
- Embryo
- Mood:
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Peisy wrote:Får ned bassisten min om noen uker som skal fikse hele driten!
I Metal Faundry finner du mye presets. Det er også kommet en utgave to av "Library of the extreme". Har bestilt den da jeg likte enern. Er kommet noe som heter Metal Machine også som også er på vei i hus. Genialt å bruke presets som man enkelt drar inn i sequenseren til komponering. Du finner som regel noe som er i nærheten av slik du vil at trommene skal låte til slutt. Du slipper å sitte timesvis å programere. Som han over her sa. har du Superior drummern og/eller EZ på "årntli" så har du mange muligheter. Sjekk hjemmesiden til Toontrack. Det er en såkalt "metalmåned" der nå med nedsatte priser.