Beste Kreator skive
Fra Renewal skiva:
Renewal:
http://www.youtube.com/watch?v=uuKsK93sW9g
Fra Endorama:
Golden Age:
http://www.youtube.com/watch?v=sMwPzWGf4z8
1. Coma of Souls
2. Hordes of Chaos
3. Terrible Certainty
4. Extreme Aggression
5. Enemy of God
6. Pleasure to Kill
7. Renewal
8. Endless Pain
De resterende skivene har jeg aldri satt meg inn i. Kanskje på tide?
German thrash metal veterans KREATOR have set "Phantom Antichrist" as the title of their new album, due on June 1 in Europe and June 5 in North America via Nuclear Blast Records. The CD is currently being recorded at Fascination Street Studios in Örebro, Sweden with renowned producer Jens Bogren (OPETH, KATATONIA, SOILWORK, DEVIN TOWNSEND, AMON AMARTH).
KREATOR will release a seven-inch single containing the "Phantom Antichrist" title track on April 20. The collector's item will be available in colored red vinyl (limited to 250 pieces) as well as in clear vinyl (limited to 250 pieces, exclusively available at the Nuclear Blast mailorder).
The cover art for the single can be seen below.
Sitter faktisk og hører på Out of the Dark AS WE SPEAK! Artig sammentreff. Husker jeg syntes Lambs to the Slaughter var sjukt sær til de å være. Skjønte jo hvorfor etter hvert.
-
- Belieber
- Mood:
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
-
- Poser
- Mood:
-
- Poser
- Mood:
Deilig nyhet! Har ikke gått lei av "Hordes of Chaos" enda, fortsatt en av de beste skivene de siste årene in my hømbel onion.
Den riktige miksen knallharald og melodi. Mmmm. Tittelsporet, "Warcurse", "Demon Prince" og spesielt "To the Afterborn" er klassikere på linje med de beste Kreator-låtene.
Doomination wrote:Dirant ringte meg i natt for å fortelle at han hadde ekstremt trua på det nye.
Har så j****g trua på at BOGREN kommer til å gi de fet og nekro lyd, dette går i boks lett.
What I am, what I want, I'm only after death
Stemmen min går til "Renewal". Undervurdert skive. Lufttommespilling deluxe.