Nye Anvil-filmen, sies det. Selv hÄper jeg pÄ noe mer positivt. Uansett har jeg blitt spurt av Lydverket og Pyro om denne, og uttaler meg frittgÄende sammen med Apollyon og Torgrim og greier. Noen som gleder seg?
Last Days Here - Pentagram dokumentar
-
- Rocker
- Favourite genre: Hard Rock
- Mood:
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Gleder meg litt, men har ikke dritstore forhÄpninger.
ForĂžvrig er jeg enig i det du sier i intervjuet, Stian.
-
- Rocker
- Mood:
Jeg gleder meg! Kjenner ikke noe sÊrlig til historien, kun musikken, sÄ det blir spennende Ä se.
HÄper bare ikke det blir for amerikansk og emosjonelt, traileren viste faretruende symptomer pÄ nettopp det!
Leste litt om dette, kan bli spennende. Men stusselig om det blir en ny Anvil-film ja.
Har ikke det store forholdet til Pentagram utover at de har et par kule lÄter og at de ble spilt mye pÄ Elm i hine hÄrde, men dette ser ut som en interessant film lell, med den klassiske fugl fÞnix-historien pakket inn i heavyrock.
Har relativt god kjennskap til diskografien til Pentagram og inkarnasjonen Stone Bunny samt historien etter Ärevis med nerding, men jeg hÄper pÄ masse kule bilder og klipp fra gamle dager samt ny informasjon. Sett borti i fra nyere tid og den greia der er de utvilsomt det beste bandet som aldri slo gjennom. Hver gang jeg hÞrer pÄ Þvingsopptakene og demoene blir jeg grepet av hvor sterk lÄtskriving det er. Verden var ikke klar for Pentagram.
What I am, what I want, I'm only after death
-
- Belieber
- Mood:
Alt som stÄr i saken ble for meg uinteressant da jeg kom hit:
Ole JÞrgen Moe fronter det norske thrashmetal-bandet Aura Noir, og har ogsÄ vÊrt innom Immortal. Noe som har gÄtt meg hus forbi med medlemsbytter?
Dirant wrote:Har relativt god kjennskap til diskografien til Pentagram og inkarnasjonen Stone Bunny samt historien etter Ärevis med nerding, men jeg hÄper pÄ masse kule bilder og klipp fra gamle dager samt ny informasjon. Sett borti i fra nyere tid og den greia der er de utvilsomt det beste bandet som aldri slo gjennom. Hver gang jeg hÞrer pÄ Þvingsopptakene og demoene blir jeg grepet av hvor sterk lÄtskriving det er. Verden var ikke klar for Pentagram.
Utifra det jeg har lest om filmen er det mest om Bobby og hvordan han gÄr fra Ä vÊre en sengeliggende, crackrÞykende fyr til Ä fÄ stablet Pentagram pÄ beina igjen, ispedd intervjuer med bandmedlemmer, eksmedlemmer, familie, venner og diverse folk med tilknytning til bandet. AltsÄ ikke mest fokus pÄ selve Pentagram-historien men mer Bobby som menneske. SÄnn sett hÞres den litt mer ut som en God Bless Ozzy Osbourne-aktig film, og den ble jo bra den, selv om jeg kunne Þnska meg enda litt mer om Sabbath. Men jeg kan nok tenke meg at enkelte kan bli skuffa.
Terrorsatan wrote:Alt som stÄr i saken ble for meg uinteressant da jeg kom hit:
Ole JÞrgen Moe fronter det norske thrashmetal-bandet Aura Noir, og har ogsÄ vÊrt innom Immortal. Noe som har gÄtt meg hus forbi med medlemsbytter?
Tro da han stadig vekk er med, sÄ "innom" ser litt rart ut.
Kunne jo vÊrt pÄ sin plass Ä nevne Lamented Souls og, har litt mer relevans i denne sammenhengen. Men vet jo hvor viktig det er for menigmann Ä henge ting pÄ knagger de kjenner.
-
- Poser
- Mood:
Har samme inntrykk som Lugubriel her. En film om Bobby Liebling og fyren som tok initiativ til First Daze Here og til Ä fÄ bandet igang igjen. PÄ en mÄte frykter jeg den blir for grinete, men samtidig har Pentagram etter hvert betydd sÄpass for meg at jeg blir nok lett revet med.
Her er en ganske grunding gjennomgang av filmen:
http://theobelisk.net/obelisk/2012/02/2 ... erereview/
Ut fra traileren virker det som det er noen gamle videoklipp med ogsÄ. HÄper man fÄr se Victor Griffin i aksjon.
Blir garantert severdig.
http://www.facebook.com/UnbornProductions
HAUNT, NOCTURNAL GRAVES, ABIGOR, GHOST, FUNERAL MIST, SARGEIST, VOID EATER, ELLORSITH, SIGN OF THE JACKAL m.m.
Hasselvander virker som en trivelig fyr. Bloggen hans er ganske kul, men selvsagt veldig subjektiv. Det synes jeg er greit egentlig, kulere Ä fÄ hans perspektiver pÄ ting enn tam objektiv info.
Hva kan denne bitterheten komme av da? Selv har jeg inntrykket av at det er forholdet mellom Hasselvander og Griffin som ikke er spesielt godt, men det kan vĂŠre feiltolket fra min side.
333+333 wrote:Yupp that`s right, jeg digger f**n meg metal!
Haha, ja. Slik er gamle rockere, det fÄr bare vÊre. "The World will Learn to Love Again" er en fet lÄt da.