Ser frem til denne!
DARK SONORITY = KAOSRITUAL - Sneak Preview
-
- Belieber
- Mood:
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
-
- Embryo
- Mood:
Hørtes veldig bra ut med denna låten.
Morgenrød hadde veldig minneverdige riff.
-
- Belieber
- Mood:
Må nok handles så fort det gis ut ja!!!!
-
- Rocker
- Mood:
Spennende opplegg... blir ekuli og høre en hel skive..
Hlidskjalf wrote:Blir knall dette, gleder meg veldig til å de ulike formatene i hus au! Men, jeg fikk ikke så veldig følelsen av at dette 'var' Kaosritual i grunn. Men, er jo et utall år siden Svøpt Morgenrød ble spilt inn, og en helt annen produksjon kontra denne 'teaseren'.
De to andre låtene på skiva spilte de live på NBM I, så kanskje det er mer for deg. Jeg rådigger denne låta, albumet, navnet og hele atmosfæren rundt bandet. De har kanskje et nytt navn, og en annen vokalist, men Kaosritual lever fortsatt hos meg.
-
- Belieber
- Mood:
Bra skit! Syns nye navnet passer musikken veldig bra, men selvfølgelig forsvinner kombinasjonen litt i mengden siden det finnes en million Dark.. et eller annet band. Men det er egentlig bare kult, siden dette faktisk er bra
-
- Rocker
- Mood:
Så det er kult at bandnavnet forsvinner i mengden fordi musikken er bra? Den må iallfall jeg tygge litt på.
Personlig klarte jeg ikke unngå å tenke/lese Dark Tranquillity da jeg først så bandnavnet.
-
- Spermatozoon
- Mood:
Pisse i vasken eller ei, sjanseløst bandnavn. Lovendende musikk.
of the wells of damnation
-
- Belieber
- Mood:
VonMünchhausen wrote:Så det er kult at bandnavnet forsvinner i mengden fordi musikken er bra? Den må iallfall jeg tygge litt på.
Formulerte meg litt dårlig. Kult at det finnes bra Dark-band blant alle de tusen rævva. Navnet er passende, men ja- det forsvinner i mengden fordi det finnes så mange idiotband med lignende kombinasjon. Og det er kjipt ettersom musikken er bra og kan bli oversett alene pga navnet. Men nå blir det promotert med Kaosritual rett bak, så tror ikke det har så mye å si uansett. Samma f**n, folk fant jo ut at Dark Angel var bra og
-
Topic author - Rocker
- Mood:
MARDVK wrote:Ja, skulle egentlig være med på en Bathory-tribute i regi Satanic Propaganda.
Låta er forøvrig remastra. Tipper du har en versjon liggende?
*Total Holocaust Records. My bad. Ble lagt på is, dessverre.
MARDVK wrote:MARDVK wrote:Ja, skulle egentlig være med på en Bathory-tribute i regi Satanic Propaganda.
Låta er forøvrig remastra. Tipper du har en versjon liggende?*Total Holocaust Records. My bad. Ble lagt på is, dessverre.
Det ble Satanic Propaganda også kan du si, hehe.
-
- B
- Mood:
-
- Infant
- Mood:
-
- Poser
- Mood:
-
- B
- Mood:
Husker han ble stemplet som ripoff av flere, men var det grunnen til at det SPR ble lagt ned? Fant en del eksemplarer av noen av utgivelsene hans i en skuff for ikke så lenge siden (Livjatan/Necroplasma/Beastcraft/Dimhymn)
Er spent på fortsettelsen av Kaosritual. Skal helt klart sjekkes når det kommer.
-
- Poser
- Mood:
- Has thanked: 6 times
-
- B
- Mood: