Holder den noenlunde samme nivå som de tre forrige så blir dette krem. Vet ikke helt med det coveret, men det er vel ikke så farlig
Marduk - Serpent Sermon
Singel med i neste nummer av Sweden Rock, leser jeg. Inkludert Woven Hand-cover, hørtes hærtas spesielt ut.
Sigurd wrote:Singel med i neste nummer av Sweden Rock, leser jeg. Inkludert Woven Hand-cover, hørtes hærtas spesielt ut.
Neste, som i det som kommer neste måned?
Fikk nyeste Sweden Rock idag, og der var det kun inkludert en Crazy Lixx-singel.
http://www.facebook.com/UnbornProductions
HAUNT, NOCTURNAL GRAVES, ABIGOR, GHOST, FUNERAL MIST, SARGEIST, VOID EATER, ELLORSITH, SIGN OF THE JACKAL m.m.
-
- Belieb
- Mood:
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
TheUnborn wrote:Fikk nyeste Sweden Rock idag, og der var det kun inkludert en Crazy Lixx-singel.
Feil band, sjanger og tråd...men j****g fet den låta der!
-
- Spermatozoon
- Mood:
har ikke hørt no marduk mellom dark endless og arioch, bortsett fra PDM, som er ryddemusikk kun. noen av platene som er like fete som dark endless? mange slemme riff på den.
-
- Poser
- Mood:
Jeg holder meg trofast til innkjøp av Marduk skiver, alltid fulgt bandet med interesse og det er vel muligens det lengstlevende black metal bandet i dag som fremdeles kjører på med kompromissløs black metal og tviholder på greia si. De kan ikke ha mistet mange fans på veien for å si det sånn.
-
- Poser
- Mood:
«M.A.M.M.O.N.» kan høres her: http://www.metal-hammer.de/video-audio/ ... m-o-n.html
Lover bra!
-
- Poser
- Mood:
f**n for et grellt bandbilde
Mortuus høres ut som Dani Filth når han "snakker" her Forøvrig feit låt.
Det maa bli slutt paa denne landssvikerpolitikken, og paa jukset i MGP!
-
- Rocker
- Mood:
Basstrommene hørtes litt "flaffete" ut, men ellers tøft! Fint at Mortuus har tonet ned den eksentriske vokalen sin litt.
-
- Poser
- Mood:
f**n dette var jo j****g stemningsfullt!Likte veldig godt det "deathspell"-aktige riffet på slutten.Likte også godt at Mortuus har slappa litt av på teater-vokalen.
-
- Belieber
- Favourite genre: It's complicated
- Mood:
-
- Rocker
- Mood:
Har aldri vært glad i den der sprakete snakkinga og hadde gjerne sett at Marduk holdt seg for gode til å inkludere slikt, men ellers var låta ok. Minte egentlig en god del om materialet fra PDM.
-
- Belieber
- Mood:
Jeg synes denne er j****g bra. Ikke at jeg har vært sånn kjempe Marduk fan noen gang. Har bare spredte skiver,så har ikke noe grunnlag for å sammenligne med tidligere bragder.