Han lirer ut av seg kvasifilosofisk møl som seeren for lengst har klart å tenke ut sjøl.
Serietråden
-
TOPIC_AUTHOR - Poser
-
- Rocker
DarthVidar wrote:Han lirer ut av seg kvasifilosofisk møl som seeren for lengst har klart å tenke ut sjøl.
Selvsagt forlokkende for seeren, som da plutselig anser seg som superglup, som allerede hadde kommet med de samme betraktningene i forkant. Da digger man serien, vøtt. DET VAR DET JEG SA!!
-
- Poser
-
TOPIC_AUTHOR - Poser
-
- Poser
Har hatt et gjensyn med Venture Brothers sesong 2. Helt fantastisk bra. Brock Samson. For en mænn!
Dean: Question #1: You're in Prague, a snipers in the window above you, there's an alligator behind you, and a grizzly bear in front of you, what do you do?
Brock: Back somersault, pry off the alligator's jaw, use it as a boomerang to take out the sniper. He falls out the window, the grizzly will go straight for the easier meal.
Then I read some Howard Zinn now I'm always depressed
And now I can't sleep from years of apathy
All because I read a little Noam Chomsky
-
- Belieber
Sett ferdig Sons of Anarchy nå, veldig fornøyd! Ikke noe HBO nivå selvsagt, men fortsatt underholdende som f**n. Knallbra avslutning på Sesong 4, så gleder meg til Sesong 5 nå!
-
- Poser
Har sett første sesong. Tidvis dritkleint og amerikansk med felles bønn og amerikanske flagg, og tidvis j****g fet sci-fi med nytenkende og kløktige konsepter.
Det er en merkelig blanding av facepalm og sitring. Veldig vanskelig å trekke en entydig konklusjon, og jeg er spent på cliffhangeren sesongen slutta med.
-
- Poser
Udunpute wrote:Har sett første sesong. Tidvis dritkleint og amerikansk med felles bønn og amerikanske flagg, og tidvis j****g fet sci-fi med nytenkende og kløktige konsepter.
Det er en merkelig blanding av facepalm og sitring. Veldig vanskelig å trekke en entydig konklusjon, og jeg er spent på cliffhangeren sesongen slutta med.
Høres ut som noe for meg.
-
- Belieber
Oz er en vanvittig fet serie.
Har begynt på Fringe, og skal til å gå løs på sesong 2. Fenga skikkelig, noe som er bra, da jeg ikke hadde forventninger overhode.
Ellers liker jeg True Blood godt, samt Heroes, LOST, Supernatural og Dexter.
Og her om dagen så jeg hele ses. 1 av 3Tr, en komiserie med Robert Gustavsson. Litt sånn Borettslaget, men herrefred så j***a morsomt. Spes der han spiller rollen som den gamle, senile faren Håper inderlig det kommer flere sesonger...

-
- Poser
Sjekka ut Person of Interest pga Jonathan Nolans involvering på manussida. Ble blodskuffa. Formulaisk, forutsigbar, kunstig og poengløs. Klarte ikke mer enn tre episoder.
-
- Poser
Fringe - sesong 1
Vannvittig bra serie, den beste serien i sitt slag siden X-Files storhetstid.
Fringe er ikke så mørk og skummel som X-Files, men det er ihvertfall den serien jeg har sett som ligner mest.
Entourage - sesong 2
Fin-fin serie. Ikke hysterisk morsom som f eks Seinfeld og slike serier, men en fin blanding av komedie og drama. Gleder meg til å begynne på sesong 3.
-
- Rocker
Ser på Life's Too Short for tiden. Veldig bra saker og anbefales til alle som liker denne type nye pinlige humoren som har herjet siden Curb og The Office startet opp.
-
- Belieber
Runar wrote:Ser på Life's Too Short for tiden. Veldig bra saker og anbefales til alle som liker denne type nye pinlige humoren som har herjet siden Curb og The Office startet opp.
Flink gutt
-
TOPIC_AUTHOR - Poser
Dobbelepisode av sesongstarten på The Killing. Faens fett.
Det maa bli slutt paa denne landssvikerpolitikken, og paa jukset i MGP!
-
- Rocker
PastorBengtsson wrote:Runar wrote:Ser på Life's Too Short for tiden. Veldig bra saker og anbefales til alle som liker denne type nye pinlige humoren som har herjet siden Curb og The Office startet opp.
Flink gutt
Likte når de setter han i et teddybjørnkostyme, putter han i en søppeldunk med påtegnet ansikt og når han må sove i en skuffe. Haha! Fantastisk! Snakk om å ha selvironi.
Var også utrolig gøy når Liam Neeson prøver seg på stand-up og bare snakker om aids. Haha!
-
- Belieber
Runar wrote:PastorBengtsson wrote:Runar wrote:Ser på Life's Too Short for tiden. Veldig bra saker og anbefales til alle som liker denne type nye pinlige humoren som har herjet siden Curb og The Office startet opp.
Flink gutt
Likte når de setter han i et teddybjørnkostyme, putter han i en søppeldunk med påtegnet ansikt og når han må sove i en skuffe. Haha! Fantastisk! Snakk om å ha selvironi.
Var også utrolig gøy når Liam Neeson prøver seg på stand-up og bare snakker om aids. Haha!
Ja. Helt enormt. Fin episod med vaskemaskinen med.