Sagt opp på jobben, og 2 måneders ferie i Brasil i sommer. Max knall.
Gode greier
Druchii wrote:Sagt opp på jobben, og 2 måneders ferie i Brasil i sommer. Max knall.
Ondemannen bor i Brasil, men er lite operativ på forumet for tiden.
DarthVidar wrote:Fant en pakke IFA som hadde ligget i bilen på et tørt og mørkt sted i en eeeeeeevighet, og den smakte PERFEKT! Ikke for hard, ikke for myk. Sprakk i det man satte tenna i den, men inni var den myyyyyyk som fløyel. Som FLØYEL sier jeg eder! Fy f**n. Bra start på dagen.
Høres ut som du spiser et gourmetmåltid haha..Ifa er bra det, men kun den hvite.
Stian wrote:Var dog veldig operativ på drikkefronten på fredagen, og annonserte sin tilbakekomst om en stund, om jeg husker riktig.
Han tar med kone og barn til Bergen i sommer. Rundt juli, tror jeg. Og har lovet å stikke innom forumet snart.
hateyou wrote:DarthVidar wrote:Fant en pakke IFA som hadde ligget i bilen på et tørt og mørkt sted i en eeeeeeevighet, og den smakte PERFEKT! Ikke for hard, ikke for myk. Sprakk i det man satte tenna i den, men inni var den myyyyyyk som fløyel. Som FLØYEL sier jeg eder! Fy f**n. Bra start på dagen.
Høres ut som du spiser et gourmetmåltid haha..Ifa er bra det, men kun den hvite.
Finnes det hvite, eller er du helt kanon?
-
- Poser
- Mood:
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
-
- Spermatozoon
- Mood:
kattpiss wrote:Så et bilde på FB om at CHICKEN POMMES er tilbake. Mmmmmm. Må ha nå.
YEAH! Lurer på om det er mulig å få tak i til helga.
God greie, men også temmelig ironisk.
Å hate en person for det den er mens det samtidig gir deg en ny mulighet nettopp pga. hvor ubrukelig denne personen er.
-
- Po
- Mood:
Ja akkurat der tror jeg du faktisk satte definisjonen på hva en god greie er. Har tenkt på det samme lenge.
Salt i såret gir ro i sjelen.
-
- Belieber
- Mood:
kattpiss wrote:KIWI!
Butikken? Den er min. finn en annen. Om det er frukten er det dog greit.