Var no rykter om at Werewolf Women... skulle bli film, da Rob Zombie hadde filma en halvtimes materiale før han klipte det ned til trailer-resultatet, men det er 6 år siden nå, så det kommer nok ikke til å skje.
Sist sette film
-
- Poser
- Mood:
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Zombie er vel opptatt med ørten andre prosjekter au, så om han skulle laget filmen, snakker vi vel tidligst 2016-17.
Det maa bli slutt paa denne landssvikerpolitikken, og paa jukset i MGP!
-
- Belieber
- Mood:
http://tv.nrk.no/program/koid23009311/ekte-superhelter
Ler meg ihjel av Master Legend. For en fyr...tar av meg hatten, haha!
-
- Rocker
- Mood:
Warslaughter wrote:http://tv.nrk.no/program/koid23009311/ekte-superhelter
Ler meg ihjel av Master Legend. For en fyr...tar av meg hatten, haha!
Koste gørra ut av meg av denne dokumentaren. En del snodige karakterer der, men ML tok kaka ja. Og våpnene hans da. Haha, fy f**n.
-
- Rocker
- Favourite genre: Hard Rock
- Mood:
-
- Belieber
- Mood:
VonMünchhausen wrote:Warslaughter wrote:http://tv.nrk.no/program/koid23009311/ekte-superhelter
Ler meg ihjel av Master Legend. For en fyr...tar av meg hatten, haha!Koste gørra ut av meg av denne dokumentaren. En del snodige karakterer der, men ML tok kaka ja. Og våpnene hans da. Haha, fy f**n.
Jeg måtte tørke noen tårer da han introduserte "The Iron Fist". Det viste seg jo etterhvert at han ikke bare var alkoholiker, men også fullstendig gal haha!
-
- Poser
- Mood:
The Woman In Black (2012) - 4/6
Hu hei, denne var fet. Skikkelig intens stemning store deler av filmen, men den faller litt mye sammen etter en time eller så, oh well thumbs up lell. Hadde ingen problemer med Radcliffe i rollen heller. Sterk firer herfra. Slå for guds skyld av lyset når dere ser den, og legg vekk alt av pcer og mob'er.
Fun fact; Rolls'n de kjører er verdens dyreste bil, med en verdi på $35mill.
-
Ghost Rider: Spirit of Vengeance - 2/6
Bedre enn den første, men lell da, skiiit. Jeg tror jeg har forstått hva det er Cage driver med. Det er ikke skuespill, men kitsj i ørtende potens. Film for Conan dette.
Det maa bli slutt paa denne landssvikerpolitikken, og paa jukset i MGP!
What Happens in Vegas (2008)
Overraskende kul film! Knall humor, og selv om det var forutsigbart, koste jeg meg godt hele veien. Skikkelig trivelig feelgood-film med Ashton "Kelso" Kutcher og nyydelige Cameron Diaz i hovedrollene. Personlig syns jeg også Rob Corddry er helt suveren, og han er så absolutt med å løfter filmen.
Zombie Strippers, den er vel noe av det dårligste, mest rævva og flaue filmen jeg noensinne har sett. Jenna Jameson har bra tits, men det var og dèt.
MikkelRev wrote:Santa Sangre. Italiensk-meksikansk film om et sirkus. Sær på en god måte, men også veldig underholdende. Omtrent ikke et kjedelig øyeblikk.
Dette var favorittfilmen min en laaang periode, og den er fremdeles en høydare. "My hands.. My hand... MY hands!"
Har dem liggende her, så det er bare å få fingeren ut. Og du må lese Jodorowskys Metabarons, Technopriests, Son of a Gun og andre tegneserier. Det er gode greier, må vite:
Det spørs. Er du hypp på fresk science fiction, er The Incal veien å gå, sjøl om jeg synes spin-off-serien Metabarons (avbildet over) er sterkere. Begge kommer snart i en rimelig softcover.
Ellers er gangsterserien Son of a Gun artig.
Oh denne skal være rimelig sprø, men jeg har ikke fått lest den sjøl ennå:
Link til forlaget som gir seriene hans ut på engelsk: http://www.humanoids.com/
En del finnes på norsk også tror jeg, og en tur innom Tronsmo burde være mest fruktbar i så tilfelle.