Goatfog wrote:Tomas wrote:Jeg glemte visst å utheve noe vesentlig her.
Jeg så den, min "harme" var mer retta mot den litt friske touché'n som fulgte.
PsychoDad wrote:Fordi om du veit j****g mykje treng du ikkje innta ei nedlatande bedrevitarhaldning. Og film er ikkje matematikk eller fysikk, det er mykje synsing og smak og behag ute og går. Og Tomas Edison fant ikkje opp lyspæra så der tar han i alle fall feil.
Men det var igrunn tonefallet og dialekta hans som plaga meg mest. Han burde så absolutt latt ein skodespelar ta seg av kommenteringa. Sjølv om han seier mykje fornuftig kan eg ikkje la vere å irritere meg kvart j***a sekund han pratar. Har aldri opplevd lignande.
Den nedlatende bedreviterholdninga du refererer til synes jeg faktisk er totalt fraværende i serien, men alle opplever ting forskjellig. Men at dialekta skulle vekke såpass sterke reaksjoner er det vel ingenting å gjøra med. Den brukeranmeldelsen på imdb-siden om serien som hadde flest stemmer en periode tok opp nettopp detta, og vedkommende ga serien en av ti stjerner:
I was interested in watching this. But after trying to sit through it I can only say that it is marred by the most truly awful narrator I've ever experience in my life, to the point where I don't care what he's talking about. Most narrators have a lilting style which flows along in a progressive, unobtrusive manor. But Mark Cousins voice manages to infuse every sentence with a jarring full stop that continues to interrupt the flow of whatever point he's trying to make at the time. Every phrase ends with a dead stop inflection that makes him the most start/stop, immensely boring/irritating narrator I've ever heard. There should be petitions signed against cousins in order to keep us safe from the most irritating and jarring vocal narration God dared to deem life worthy.
Litt morsomt, egentlig. Men sjekk ut hva mannen sjøl sier fra 00:14 til ca. 00:20 på dette klippet:
Hehe, men sidan han tydeligvis er einig er det jo litt rart at han ikkje har fått nokon andre til å lese inn kommentarane hans. Hadde sikkert blitt ganske dyrt og tungvint, men slik det er no er jo serien omtrent umogleg å sjå på med lyden på.
Og angåande bedrevitar-haldninga hans så er det kun måten han pratar på, ikkje det han seier, som gir meg det inntrykket.