NEI
Rock Of Ages - En film for armkroken.
-
- Spermatozoon
- Mood:
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
-
- Poser
- Mood:
Det er jo med en Night Ranger-låt!
Det maa bli slutt paa denne landssvikerpolitikken, og paa jukset i MGP!
-
- Belieb
- Mood:
Rock Star var j****g ræv, og denne virker mye værre. Tom Cruise er vel den siste personen som burde hatt en rolle i denne. Selvsagt skal jeg se denne dritten....
Det burde jo et band av Night Rangers størrelse ha, så da antar jeg at de synes detta var helt greit.
Jeg får høre med den største Night Ranger-fantasten jeg kjenner, Thomas, aka OceanSoul.
Goatfog wrote:Det sier jo litt om Night Ranger når dem horer ut musikken sin til makkverk-filmer som denne.
Jøss, har du sett filmen? For du er vel ikke en sånn som slakter en film du ikke har sett, eller ei plate du ikke har hørt?
Affen wrote:Goatfog wrote:Det sier jo litt om Night Ranger når dem horer ut musikken sin til makkverk-filmer som denne.
Jøss, har du sett filmen? For du er vel ikke en sånn som slakter en film du ikke har sett, eller ei plate du ikke har hørt?
Plater slakter jeg aldri før jeg har lytta til de. Men siden jeg besitter en fantastisk bra radar i forhold til hvilke filmer som både ser ræv ut og samtidig er det, kan jeg på stående fot si at denne filmen er et makkverk av dimensjoner, basert på traileren.
Jeg vedder 5000 kroner på at jeg ikke kommer til å ta feil her.
Vel, jeg skal uansett se den, og Tom Cruise er en god skuespiller, så jeg har ingen planer om å slakte hans prestasjoner basert på en kort trailer. Håper i det lengste at filmen kan være underholdende, så får jeg heller bli skuffa om den viser seg å være helt elendig - men jeg forhåndsdømmer den ikke.
-
- Rocker
- Mood:
Goatfog wrote:Det burde jo et band av Night Rangers størrelse ha, så da antar jeg at de synes detta var helt greit.
Jeg får høre med den største Night Ranger-fantasten jeg kjenner, Thomas, aka OceanSoul.
Litt tvert i mot der. Jo større plateselskap de ligger på jo mindre sannsynlighet er at de har en slik klausul. På en film av denne typen vil jeg tippe alt går igjennom selskaper. Det normale er å bruke et firma som for eksempel BMI eller ASCAP å kjøpe rettigheter fra dem til bruk i filmen.