KrÄke
No er vel ikkje uttalelsane pÄ Screamforumet nÞdvendigvis ein mÄlestokk pÄ kva som faktisk funkar og er populÊrt heller...Runar wrote:NÄr 90 prosent av postene i trÄden til KrÄke handler om hvor dÄrlig bandnavnet er burde det kanskje ringe en bjelle?
Syns navnet er litt teit sjĂžlv, men ke veit eg.
-
Topic author - Rocker
- Mood:
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Det er selvsagt kjipt, men tviler pÄ at det blir noe navnebytte. Det er vel ingen her lokalt som har brukt navnet mot dem, de har tvert imot fÄtt veldig mye positiv feedback pÄ musikken, og det er jo det viktigste. NÄ vet jeg ikke om de er inne her pÄ forumet, tviler. Folk her inne er veldig raske med Ä dÞmme nord og ned. Det trenger ikke vÊre spesielt velbegrunnet, det er ofte nok at de "rette" personene her inne starter, sÄ fÞlger andre raskt etter. Tror ikke forumet er sÊrlig representativt for folk flest.Runar wrote:NÄr 90 prosent av postene i trÄden til KrÄke handler om hvor dÄrlig bandnavnet er burde det kanskje ringe en bjelle?
-
- Infant
- Mood:
-
- Belieber
- Mood:
Har nettopp startet et band som Heter "MĂ„ke" Hadde fĂžrst tenkt Ă„ kalle det "Ugle" men synes MĂ„ke er mye grimmere.
-
Topic author - Rocker
- Mood:
Bra band, og har stÄltro pÄ skiva. PÄ tide med symfonisk black metal med 90-talls sound. Drit i navnet, sjekk ut bandet!
Conquering Death http://www.bandpage.com/Kraakeofficial/player
KrÄke er Äpenbart et navn som hinter om at musikken er like middelmÄdig som Raven eller Corvus Corax eller The Black Crowes. Det vil for evig og alltid plassere KrÄke som verken fugl eller fisk pÄ kvalitetsskalaen, men det er i det minste bedre enn Ä kalle seg opp etter smÄkryp. Det er det bare helt uvesentlige band som gjÞr, type WASP, Scorpions og Beatles.
â Dagbla', 1921
01d sk001 screamboard
-
Topic author - Rocker
- Mood:
Porcus wrote:KrÄke er Äpenbart et navn som hinter om at musikken er like middelmÄdig som Raven eller Corvus Corax eller The Black Crowes. Det vil for evig og alltid plassere KrÄke som verken fugl eller fisk pÄ kvalitetsskalaen, men det er i det minste bedre enn Ä kalle seg opp etter smÄkryp. Det er det bare helt uvesentlige band som gjÞr, type WASP, Scorpions og Beatles.
Fy f**n at det gÄr ann Ä vÊre sÄ sneversynt! Sjekk ut bandet fÞr du dÞmmer. Ligger link ovenfor.
â Dagbla', 1921
01d sk001 screamboard
Det var faktisk ikke engang ment som noe agn noen skulle bite pÄ. SkjÞnner ikke hvorfor KrÄke skulle vÊre et hÄplÞst navn i seg selv, sammenlignet med de nevnte. Kanskje ikke like bra som WASP/Scorpions/Beatles, men fortsatt ikke til Ä sutre over.
Men kombinasjonen av 'KrÄke' og 'black metal', fikk meg helt Þyeblikkelig til Ä tenke pÄ lo-fi og old school tr00ism purism schmoorism. Det er nok ikke det riktige navnet for symfblack.
Er nok ikke di greie uansett.
Nok til at jeg smÄergrer meg over at jeg ikke rakk fram til Haugesund fÞr femten sekunder etter at In Mourning startet pÄ 'geddon.
â Dagbla', 1921
01d sk001 screamboard
-
- Rocker
- Mood:
Porcus wrote:Men kombinasjonen av 'KrÄke' og 'black metal', fikk meg helt Þyeblikkelig til Ä tenke pÄ lo-fi og old school tr00ism purism schmoorism. Det er nok ikke det riktige navnet for symfblack.
SpÞr du meg, kunne navnet fungert for et punk-band. En krÄke er jo et litt masete fjÊrkre som stort sett henger rundt pÄ fyllinga.
Bra skive da.
Runar wrote:et litt masete fjÊrkre som stort sett henger rundt pÄ fyllinga
Der beskrev du vel mer enn Ă©n Raven-skive.
â Dagbla', 1921
01d sk001 screamboard
-
- Rocker
- Favourite genre: Hard Rock
- Mood:
-
Topic author - Rocker
- Mood:
Kransen wrote:Bra dette, men Bal-Sagoth linken er vel noe far-fetched (med mindre resten av skiva skiller seg kraftig fra lÄta Vorax linka til da).
Har trua, konserten pÄ Flytten var knall!
LÄtskriverne i bandet er store Bal Sagoth fans sÄ jeg vil tro de er inspirert, men jeg hÞrer ingen likhet pÄ de fire lÄtene jeg har hÞrt. Vi snakker vel heller noe ala Dimmu, OMC og Limbonic Art.
TrÄden hÞrer forresten ikke hjemme pÄ demoforumet lengre.