Vandret tilfeldig inn på en platemesse, Mono cafe tror jeg det het.LeifK wrote:Javisst, et svært godt kjøp til 40 spenn. Hvor fant du den forresten?
Saint
Marken wrote:LeifK wrote:Må gjøre noe på bandet denne gangen, tenker jeg.
Bra! Gjerne en fire siders-sak og Josh Kramer på framsida.
Ja!
Har forresten hørt en del på Too Late For Living igjen i det siste. Kjøpte den på nytt bare kort tid etter at jeg bytta den bort til deg, Marky. Knallbra plate, men av en eller annen grunn har jeg ikke kjøpt flere skiver. Vurderer å bare kjøpe det meste på en gang. Nordic Mission har inne Crime Scene Earth 2.0, Hellblade, In The Battle (re-release), The Revelation, Time's End, og Warriors Of The Son (digipak re-release), i tillegg til Too Late for Living som jeg allerede har, og en DVD fra 2010, Alive Forever.
-
Topic author - Rocker
- Mood:
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
It looks like I’ll be able to start sending out mp3 files Saturday!!!! On the song Desperate Night we are introducing our new singer Brian Miller. It’s my hope that you will welcome him into the fold. As for Josh he has moved away and that makes it next to impossible to do things like music videos, photo shoots, etc. We haven’t parted ways completely as he has agreed to do live performances when possible. He and I talk it over and he completely agrees that it the best way for Saint to continue producing CD’s. The good news is that he did most of the vocals on this project. We plan on kicking in to gear to produce a new CD featuring Brian
Rich
Har akkurat sjekka mp3-filene som ble sendt. Ikke veldig godt førsteinntrykk. Skal høres mer når full pakke er på plass.