Nachtmystium- Addicts: Black Meddle Pt. II
-
Topic author - Rocker
- Mood:
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Nachtmystium- Addicts: Black Meddle Pt. II
1. Cry For Help
2. High On Hate
3. Nightfall
4. No Funeral
5. Then Fires
6. Addicts
7. The End Is Eternal
8. Blood Trance Fusion
9. Ruined Life Continuum
10. Every Last Drop
Gjestevokal fra Bruce Lamont (Yakuza)
Gjeste-gitaronani fra Russ Strahan (Pentagram) og Matt Johnson (Pharaoh)
Den er visstnok mer ren rock\metal og mindre psykedelisk enn "Assassins". Og jeg finner bare motstridende releasedatoer, satser pÄ enten 7\6 (I fÞlge annonse i Terrorizer) eller 21\6 (I fÞlge Play.com og Platekompaniet.no.). I en video pÄ Myspace-siden deres stÄr det 6\8, sÄ pokker om jeg vet. Hvis noen vet med litt mer sikkerhet nÄr den slippes, sÄ si endelig ifra
Jeg tror den kan bli ganske fet, hva tror folket?
-
- Rocker
- Mood:
"Black Meddle Part I" har noen enkelt lÄter som er j****g fete, men helhetlig synes jeg dessverre det er en noe svak plate.
Det jeg derimot har hÞrt fra Part II synes jeg virker fett, sÄ man satser pÄ en solid opptur fra forrige.
-
- Belieber
- Mood:
-
- Rocker
- Mood:
Jeg synes absolutt at Nachtmystium er pÄ sitt beste nÄr de prÞver seg pÄ saker som dette, men jeg har ingen problemer med Ä se at mange vil hate denne.
Av nyere band fÄr jeg faktisk til tider litt Amesoeurs vibber av noen av lÄtene og jeg tror denne har potensiale til Ä vokse seg stor.
-
Topic author - Rocker
- Mood:
Jeg har ikke fÄtt testet denne teorien enda, men jeg har en fÞlelse av at denne plata passer perfekt til bussen hjem etter en fuktig kveld pÄ byen.
-
- Poser
- Mood:
- Has thanked: 6 times
-
- Spermatozoon
- Mood:
Syns dette bandet pleide Ä vÊre rimelig bra jeg. Men syns ikke den lÄten der var noe Ä rope hurra for..
De leker litt for mye Ministry.
-
- Poser
- Mood:
For noe j***a rÊl. Bandet har noen kule lÄter fra de eldre skivene sine, men aldri vÊrt sÊrlig til fan av de.
Enig, men det var enda godt Ă„ se at dette tydeligvis bare var en spĂžk, eller hva f**n man skal kalle det; http://pitchfork.com/features/show-no-m ... evolution/
Eulogy IV og Instinct: Decay er store favoritter her i gÄrden, og selv om det nyere materialet blir litt for snilt for min smak er Blake Judd en fyr som i hvert fall tÞrr Ä ta noen sjangser, bÄde pÄ godt og vondt, sÄ jeg lÄner absolutt det han driver med et Þre.
Det var i hvert fall gode nyheter Ä lese at det nye albumet skal vÊre nÊrmere Instinct: Decay enn de nyerer skivene, selv om lÄten som nÄ er lastet opp ikke nÞdvendigvis gav meg de vibbene.
Men den falt absolutt i smak her.
-
- Rocker
- Mood:
sumostig wrote:http://theneedledrop.com/2012/05/nachtmystium-as-made/
Ny lÄt. Haha, fy f**n!
Oisann.