Haha, ja. Hva skjedde?
Kjipe greier
-
- B
- Mood:
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
-
- Poser
- Mood:
Og jeg som skulle til å spørre Jølle hva han hadde gjort i dag. Jaja, får gjøre det her da.
Hei Jølle, hva har du gjort i dag?
En annen kjip greie: Har lyst til å se en film, men finner ikke noe som frister. Har også lyst til å spille noe, men orker ikke. Skjer'a? Ikke spilt på et par måneder...
Aspergers Inc. wrote:Og jeg som skulle til å spørre Jølle hva han hadde gjort i dag. Jaja, får gjøre det her da.
Hei Jølle, hva har du gjort i dag?
En annen kjip greie: Har lyst til å se en film, men finner ikke noe som frister. Har også lyst til å spille noe, men orker ikke. Skjer'a?
Ikke spilt på et par måneder...
Hei. Jeg kom forsent til jobb, noe jeg aldri gjør. Hadde en gyldig unnskyldning (bilproblemer) men den er en sånn typisk en som alle sier, så jeg kunne vel like gjerne sagt at jeg forsov meg.
-
- Belieber
- Mood:
Trodde først Øl var oppnevnt som ny moderator. Vet ikke hvilken avgjørelse som ville vært den tåpligste......
![Image](http://i5.photobucket.com/albums/y197/evilbanan/Bitchplease.jpg)
-
- Poser
- Mood:
Da Mordekai og jeg high-fivet så hardt at begge pådro seg kompliserte brudd og havnet i koma. Hendelsen ble døpt "Klasket som hørtes verden over" og fikk sin egen flaggdag.
-
- Poser
- Mood:
-
- Poser
- Mood:
- Has thanked: 6 times
-
- Poser
- Mood:
- Has thanked: 6 times
ghastly wrote:den gangen jeg og audun high five'a mens han hoppa i bassenget
edit; hører hjemme i "typete boysing"-tråden
fy f**n for noen kiser ass!
mafia ass!
![Image](http://www.adbusters.no/galleri/h04/falsk-trygghet.gif)
Choke! choke! choke! the devil we evoke!
Fått tilslag på leilighet og sitter og venter på avklaring av forkjøpsrett
-
- Rocker
- Favourite genre: Hard Rock
- Mood:
MeaCulpa wrote:Fått tilslag på leilighet og sitter og venter på avklaring av forkjøpsrett
Så lenge det ikke er OBOS er det vel liten sjanse for at noen i borettslaget kjøper den.
For 2 år siden fikk jeg frastjålet en sykkel, men var heldig og fikk igjen alt på forsikringen.
I går kom jeg ned i sykkelboden og fant en ramme uten dekk, forutsatt at ingenting mer mangler eller er ødelagt blir det drøyt 2000.
Med en egenandel på 3000 vil det si at jeg må dekke tapet selv.
Burde vært lov å finne samt kastrere slike drittfolk.
A bottle of wine and a bucket of blood
Shrinebuilder wrote:MeaCulpa wrote:Fått tilslag på leilighet og sitter og venter på avklaring av forkjøpsrett
Så lenge det ikke er OBOS er det vel liten sjanse for at noen i borettslaget kjøper den.
Det er OBOS
MeaCulpa wrote:Shrinebuilder wrote:MeaCulpa wrote:Fått tilslag på leilighet og sitter og venter på avklaring av forkjøpsrett
Det er OBOS
Lykke til. Jeg og samboeren min ble oppringt 2 min. etter at fristen var gått ut om at noen andre skulle ha den. Var riktignok TOBB, men det er sikkert ikke bedre med OBOS.
OBOS er gode greier. Begynner å få god ansennitet der nå, så hvis jeg formodning skulle kjøpe meg leilighet i byen og det er OBOS-leilighet trenger jeg ikke stresse med budrunde. Digg.