Straks ute, og hvilket fantastisk album!!!
It is currently 22 Nov 2024, 05:10
De beste forumene for rock og metall - fĂžr var det Scream Magazine
Post by BjornNorsterud »
Straks ute, og hvilket fantastisk album!!!
Post by Conroy Bumpus »
Er pÄ fÞrste runde nÄ. Solid fÞrsteinntrykk. Bandet har sannsynligvis Genesis-samlingen i orden.
Post by BjornNorsterud »
Conroy Bumpus wrote:Er pÄ fÞrste runde nÄ. Solid fÞrsteinntrykk. Bandet har sannsynligvis Genesis-samlingen i orden.
Det har de, men selve uttrykket, melodiene og stemningene er sÄ fantastiske! Den klareste sekseren jeg noen sinne har gitt, jeg spiller ikke noe annet for tiden! Intervju fÞlger selvsagt...
Post by BjornNorsterud »
LeifK wrote:Jeg lasta ned promoen for Ä ta en lytt. Rakk vel halve skiva i gÄr kveld, og det var forsovet interessant nok. Skal sjekkes nÊrmere.
Spent pÄ hva du synes etter noen runder Leif...
Youtube-videoen er fjerna og jeg finner ikke skiva nedlastbar. Noen som kan gi tips om hvor en kan hĂžre skiva fĂžr jeg evt bestiller den?
Post by BjornNorsterud »
Udunpute wrote:Youtube-videoen er fjerna og jeg finner ikke skiva nedlastbar. Noen som kan gi tips om hvor en kan hĂžre skiva fĂžr jeg evt bestiller den?
Den er fjernet pÄ de fleste steder ser jeg, men du trenger ikke hÞre den fÞr du bestiller, seriÞst...
Post by BjornNorsterud »
LeifK wrote:I hvert fall i fÞlge bandets hjemmeside. Jeg kommer ikke inn pÄ progstreaming, sÄ jeg fÄr ikke sjekka.
Ikke jeg heller, pussig...
Post by Andre Aaslie »
BjornNorsterud wrote:LeifK wrote:I hvert fall i fÞlge bandets hjemmeside. Jeg kommer ikke inn pÄ progstreaming, sÄ jeg fÄr ikke sjekka.
Skiva vokser fremdeles kraftig, etter fire uker med jevnlig lytting...
Post by BjornNorsterud »
Andre Aaslie wrote:BjornNorsterud wrote:LeifK wrote:I hvert fall i fÞlge bandets hjemmeside. Jeg kommer ikke inn pÄ progstreaming, sÄ jeg fÄr ikke sjekka.
Skiva vokser fremdeles kraftig, etter fire uker med jevnlig lytting...
Bedre og bedre dag for dag
Post by Conroy Bumpus »
Liker du prog i Genesis-land?
Skiva er meget stemningsfull og relativt mĂžrk.
Post by VonMĂŒnchhausen »
Conroy Bumpus wrote:Liker du prog i Genesis-land?
Skiva er meget stemningsfull og relativt mĂžrk.
Kan hÞre pÄ Genesis, men klarer meg fint uten (bÄde dem og Yes).
Ligner det pÄ IQ?
Post by BjornNorsterud »
VonMĂŒnchhausen wrote:Conroy Bumpus wrote:Liker du prog i Genesis-land?
Skiva er meget stemningsfull og relativt mÞrk.Kan hÞre pÄ Genesis, men klarer meg fint uten (bÄde dem og Yes).
Ligner det pÄ IQ?
Kanskje i visse partier, men dette er ikke noe neoprog-band i sÄ mÄte, dette er ekte prog, det beste som har skjedd i genren pÄ Är og dag
Post by BjornNorsterud »
VonMĂŒnchhausen wrote:Plastikkproduksjon?
NO-f*****g-WAY!
Post by VonMĂŒnchhausen »
Alright! Skal lete opp ei lÄt eller to da. Tipper det er hipp som happ hvilken lÄt jeg hÞrer?