Bija wrote:Frankrike er dritt, og dere spilte uavgjort mot England. Tannhelse bør selvsagt sidestilles med alt annet av helsetjenester og gå inn under egenandelsordningen.
Saa vakkert.....
It is currently 21 Nov 2024, 22:05
De beste forumene for rock og metall - før var det Scream Magazine
Blir irritert hver gang jeg skriver www.google.com . Jeg har nesten aldri behov for å være her, trenger kun søkemotoren.
En av landets største aviser har smelt opp et stort, ekkelt bilde av en huggorm på forsiden (HATER NÅR DET SKJER). Skal jobbe i dag, og kommer til å få det bildet slengt i trynet minst ti ganger i timen.
Bildet gjelder forøvrig en "NÅ BLIR DET HUGGORM-SOMMER"-sak, og kan ikke si jeg gleder meg. Er en del av dem på hytta. UGG!
Hege wrote:En av landets største aviser har smelt opp et stort, ekkelt bilde av en huggorm på forsiden (HATER NÅR DET SKJER). Skal jobbe i dag, og kommer til å få det bildet slengt i trynet minst ti ganger i timen.
Bildet gjelder forøvrig en "NÅ BLIR DET HUGGORM-SOMMER"-sak, og kan ikke si jeg gleder meg. Er en del av dem på hytta. UGG!
Det der nå blir det <sett inn hva som helst>-sommer er jo bare p**s for å selge dritt til åndsvake nordmenn. Noe jeg nettopp har tatt opp på side 44 i svadatråden.
Post by DenGulaGeten »
Hege wrote:En av landets største aviser har smelt opp et stort, ekkelt bilde av en huggorm på forsiden (HATER NÅR DET SKJER). Skal jobbe i dag, og kommer til å få det bildet slengt i trynet minst ti ganger i timen.
Vet ikke om det er noen trøst, men jeg har det akkurat likedan. Får puls på 180 om jeg ser et bilde av en slange. Men det lureste er faktisk å fortsette å se på bildet helt til man klarer å roe seg ned, hver gang man skvetter unna forsterkes angsten. Blir en veldig mild form for eksponeringsterapi.
Post by RigmorMortis »
Jeg kan trøste deg med at ikke en eneste person har dødd av huggormbitt så lenge det har blitt ført statistikk over det. Stephen Fry som sa dette på Qi, så da er det i verste fall noe i det.
Post by DarthVidar »
Good riddance der altså
Det maa bli slutt paa denne landssvikerpolitikken, og paa jukset i MGP!
Tenebres wrote:stramvaier wrote:Udunpute wrote:Jeg betaler gjerne et par-tre hundrelapper ekstra i skatt i året om tannlegeregninga blir dekka av staten.
Kunne ikke vært mer enig.
Det er fordi dere har råtne tenner. Jeg er imot.
Jeg er født i null hull-generasjonen. Prikkfri tannlegevandel.