Etter 20 runder har jeg endelig skjønt at dette er årets beste metal-album! f**k the losers!
Manowar - The Lord Of Steel
-
Topic author - Belieber
- Mood:
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
-
Topic author - Belieber
- Mood:
Sannsynligvis.
Hypp på å fortelle spesifikt hva som gjør denne skiva så stor? Jeg hører bare den ene kjedelige låta etter den andre, men nå har jeg ikke gitt den 20 runder heller.
-
- Poser
- Mood:
Manowar har vel strengt tatt vært på vei nedover de siste 25 årene.
Men om de snur det med denne skiva, er jo det gledelig.
Gates of Valhalla
-
Topic author - Belieber
- Mood:
Goatfog wrote:Sannsynligvis.
Hypp på å fortelle spesifikt hva som gjør denne skiva så stor? Jeg hører bare den ene kjedelige låta etter den andre, men nå har jeg ikke gitt den 20 runder heller.
Det kommer en lengre avhandling i neste Scream, hehe...
-
Topic author - Belieber
- Mood:
Goatfog wrote:Nei, f**n, kom igjen da. Skriv et par avsnitt iallfall. Litt av vitsen med tråden din er vel å hylle skiva i det vide og det brede?
Ok, here goes: Jeg har vært i Ringebu i helga, Frya Rock Camp, og vi har varma opp med nye Manowar i to dager. Alt annet blir dritt etter å ha hørt kongene av metal, skjønner ikke at ikke hele verden mener det samme!!§
-
Topic author - Belieber
- Mood:
Goatfog wrote:Skjønner. Men hør på litt reell heavy du, så kommer du deg kanskje ut av den kneika etter hvert. Her:
Yeah right, patetisk! "The Lord Of Steel" er Manowars "Born Again", deres "Scum", så jævli heavy at jeg skjønner at ikke posers ser det geniale!
-
Topic author - Belieber
- Mood:
Goatfog wrote:Men det gjør de jo.
Tungt, dystert, mørkt, ekte metal! Forrige skive fikk kritikk fordi den var for full av preik og symfonier, nå er det bare metal, men alle klager enda! Utrolig!
Jeg liker Manowar godt jeg,men de reklamerer for true metal,hvorfor i alle dager gir de den ikke ut på fysisk format samtidig så vi såkalte true metal fans som kjøper plater kan få kjøpt den???
Når er utgivelses dato for plata i fysisk format forresten.
Kun hørt fem låter, og det var mer enn nok. Hørtes like grusom ut som forrigeskiva. Manowar er, sammen med Running Wild, Rage, Malmsteen og sikkert et par til, det bandet som har tapt seg mest med åra.
-
Topic author - Belieber
- Mood:
bajas wrote:Jeg liker Manowar godt jeg,men de reklamerer for true metal,hvorfor i alle dager gir de den ikke ut på fysisk format samtidig så vi såkalte true metal fans som kjøper plater kan få kjøpt den???
Når er utgivelses dato for plata i fysisk format forresten.
Ikke før i september faktisk...
Rage har tapt seg så mye, Marken? Siste skiva er jo knallbra! Rage byttes herved ut med In Flames.
OT så er bladet bestilt, og prøvde dermed å laste ned skiva gratis, noe jeg ikke fikk til, så da får'n bare vente på cd-en. Skulle forresten tatt seg ut å sitte og høre på mp3...
Invictus wrote:Rage har tapt seg så mye, Marken? Siste skiva er jo knallbra! Rage byttes herved ut med In Flames.
De har nok ikke tapt seg like mye som de andre banda jeg nevnte, men de er bare en skygge av hva de engang var, og det inkluderer også sisteskiva.
In Flames kan fint plusses på lista mi også, ja.
-
Topic author - Belieber
- Mood:
Invictus wrote:Rage har tapt seg så mye, Marken? Siste skiva er jo knallbra! Rage byttes herved ut med In Flames.
OT så er bladet bestilt, og prøvde dermed å laste ned skiva gratis, noe jeg ikke fikk til, så da får'n bare vente på cd-en. Skulle forresten tatt seg ut å sitte og høre på mp3...
Mange som har sliti med den linken fra Metal Hammer ser jeg...