Noe av det verste jeg har sett! Blir nesten sur for at det går an.
Tatoveringsbilder
Begynte på låret i går. Forferdelig smertefullt, au. Måtte kaste inn håndkleet halvveis. Synd da jeg befinner meg i New York og tatovøren ikke har mer ledig tid, he he. Antidønn sss. Bilde kommer.
That secret Path leads the Ahran to mental woe unspeakable; woe for the dead, and helpless pity for the men of Karmic sorrow; the fruit of Karma Sages dare not still.
-
- Rocker
- Favourite genre: Hard Rock
- Mood:
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
-
- Poser
- Mood:
- Has thanked: 6 times
Linus wrote:Herremelk wrote:Haha, fy f**n så drøyt.
I h*****e, hadde jeg møtt det der en sen kveld så måtte jeg tatt en tung avgjørelse...
... om romantisk musikk til akten?
«Det er trist, men sant, en jazzbande bestaaende av fire negre og ett menneske maatte altsaa til for aa skape den intense kaféstemning, som vi liker aa kalle 'europeisk'.»
– Dagbla', 1921
01d sk001 screamboard
– Dagbla', 1921
01d sk001 screamboard
Tommel tatovert i pink floyd/kaosrituals navn.
That secret Path leads the Ahran to mental woe unspeakable; woe for the dead, and helpless pity for the men of Karmic sorrow; the fruit of Karma Sages dare not still.
Halvferdig lår. Større utsnitt er kun for spesielt interesserte. Skal gunne på alle regnbuens farger ved neste anledning.
-
- Belieber
- Mood:
- Has thanked: 0