Rock Hard #7 1991:
Klassisk death metal og gamle utklipp
Håhå. Dismember og Cro-Mags sammen i '91 hadde itj vært halvgæli.
Obskurt, men er det noen som har merchflyeren til Nuclear Blast fra perioden '91/'92?
-
Topic author - Rocker
- Mood:
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
tyand wrote:Obskurt, men er det noen som har merchflyeren til Nuclear Blast fra perioden '91/'92?
Her er i alle fall innlegget som følger med første Meshuggah-LP'en fra 1991:
Bonus - her er innercoveret fra Rostok Vampires sin Ep fra 1989:
Perfekt haha, Espen, akkurat hva jeg tenkte på. Du er drøyal, ass!
Når du først er i gang; Livebildet av Entombed fra den Thomas Skogsberg/Swedish DESS metal saken i Thrash Magazine (nr1 ?). Om det er like kult som jeg kan huske, kommer jeg til å gå rett i bakken.
Edit: Tenkte en senere versjon av merchflyeren med bla Dismember og Sinister.
FOR en tråd. Tidenes.
Noterte at halve flyttelasset mitt, da jeg flyttet fra Kristiansand til Oslo, var metal-magasiner fra tidlig 80-tall og oppover. Merker jeg må ta noen arkeologiske dykk etter å ha mimret meg gjennom denne tråden.
-
- Belieber
- Mood:
ah, den husker jeg Espen. Jeg fant noen gamle greier som jeg skal scanne inn og legge ut her, om jeg får det til. Har aldri lagt ut noe bilde greier her på forumet
-
Topic author - Rocker
- Mood:
tyand wrote:Når du først er i gang; Livebildet av Entombed fra den Thomas Skogsberg/Swedish DESS metal saken i Thrash Magazine (nr1 ?). Om det er like kult som jeg kan huske, kommer jeg til å gå rett i bakken.
Besvimer du nå?
Der har vi det ja. Fantastisk. Fortsatt like kult! Også han duden med Hitlerbart, a gitt.
Ikke mye tvil om hvem som eter (mest) kjøtt av den lettkledde guttegjengen der. Like greit dette bildet aldri har blitt solgt som poster.
Ah, minner...
Carcass så alltid fete ut på bilder, bortsett fra Amott, han ser litt for samisk ut.
Barney Greenway ligna j****g på en ung James Spader på det ene bildet.
Nocturnus - sveisen gjeng! Kalte ikke keyboardisten seg Louis Panzer mon tro? Haha, Louis Panzer.
Jo Bench.
Entombed-bildet med korset er f**n meg ikonisk.
Se ned-trenden.
Hår foran trynet-trenden.
Agathocles - litt blide!
Og ikke minst trailertruckdriver Vincent. Noe annet enn dagens latexkåbbåi.
Vansiret netthinne: bakcoveret på førsteskiva til doom/death-bandet SORROW: