Enslaved vart dørgande keisame etter Below The Lights. Tvilar på at det snur på denne skiva.
Enslaved-Riitiir
-
Topic author - Poser
- Mood:
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
The track listing for the "RIITIIR" European and North American digipak is as follows:
- Thoughts Like Hammers
- Death In The Eyes Of Dawn
- Veilburner
- Roots Of The Mountain
- Riitiir
- Materal
- Storm Of Memories
- Forsaken
Spent på denne. Liker deler av alle periodene deres, og håper de nå tar skrittet ennå lenger vekk fra utgangspunktet. Føler at Below the Lights virkelig er høydepunktet i "nyere" Enslaved, og håper de kan nærme seg den.
Uansett låter det alltid nytt, synes jeg, fordi de aldri har spilt safe.
Stian wrote:Spent på denne. Liker deler av alle periodene deres, og håper de nå tar skrittet ennå lenger vekk fra utgangspunktet. Føler at Below the Lights virkelig er høydepunktet i "nyere" Enslaved, og håper de kan nærme seg den.
Uansett låter det alltid nytt, synes jeg, fordi de aldri har spilt safe.
Monumension!

Porcus wrote:Agg wrote:Enslaved har blitt veldig generisk
Wot? Det er jo her de har funnet et særpreg som skiller dem fra x andre band. Enten man liker dem eller ikke.
Fullstendig enig, min herre. Din wot er definitivt av full forståelse. Enslaved er definitivt noe av det mest delikate vi har på scenen nutildags, utsøkt band!
-
- Belieber
- Mood:
Har bare hørt albumet to ganger, og dette er årets overraskelse. Annerledes, samtidig som identiteten selvsagt er der... Enslaved fornyer seg nok en gang.
-
- Rocker
- Mood: