lakatapp wrote:Snik wrote:wyrm wrote:Når vi snakker om Brant Bjork, vilket album bestilles?
"Keep it Cool" er et sikkert kjøp. Groove!
Eller "keep your cool"?
NEI
It is currently 21 Nov 2024, 15:55
De beste forumene for rock og metall - før var det Scream Magazine
Post by Manbearpig »
Folk som liker Kyuss burde høre Fu Manchu, fy f**n så fett det er. Fikk Eatin Dust i posten for noen dager siden, thumbs up. Andre albumene jeg har hørt er ikke å trekke ned på de heller, EVIL EYE!
Evil Eye fra The action is Go, knall låt.
Post by Lang trang gang »
Alt unntatt Sons Of Kyuss og Wretch. De er drit, det andre er bra.
Er forresten splitten med Queens of the SA noe bra? Eneste Kyuss/QOTSA-skiva jeg ikke har, sammen med Kyuss samlisen.
Samlisen ble gitt ut mot bandets vilje (tror jeg) og kun i Europa. Kom en tilsvarende møkkasamlis for Melvins et par år etter.
QOTSA-soundet er på plass allerede her? (Ble spilt inn som Gamma Ray, men måtte bytte navn).
Unida: helt ok
Slo Burn: ganske bra, mener jeg å huske (men det er årevis siden jeg hørte EPen deres)
Begge faller vel i stonergata, sånn cirka.
Har vel også gjort gjesteopptredner for Danko Jones og Orange Goblin, uten at jeg helt vet hva.
manimal wrote:fukkwitt wrote:Er forresten splitten med Queens of the SA noe bra? Eneste Kyuss/QOTSA-skiva jeg ikke har, sammen med Kyuss samlisen.
Jeg har den. Er vel grei nok. Ikke dårlig, men heller ikke noe jeg setter på lissom.
Soundet er vel ganske nært førsteskiva, men ikke HELT der enda. Men lenge siden jeg har hørt den, så jeg husker ikke så alt for godt. Kan sette den på og sjekke hva jeg synes i dag.
fukkwitt wrote:Unida: helt ok
Slo Burn: ganske bra, mener jeg å huske (men det er årevis siden jeg hørte EPen deres)
Begge faller vel i stonergata, sånn cirka.Har vel også gjort gjesteopptredner for Danko Jones og Orange Goblin, uten at jeg helt vet hva.
Så han live med Danko, det var uten tvil det beste med konserten. For en frontmann! For en fet (også bokstavelig talt) vokalist.
Aldri hatt helt det store kicket på vokalen hans (synes det var det svakeste ved K) men mulig han funka som frontfigur.
Si ifra hvis du vil selge Kyuss/QOTSA-splitten.
manimal wrote:fukkwitt wrote:Unida: helt ok
Begge faller vel i stonergata, sånn cirka.Har vel også gjort gjesteopptredner for Danko Jones og Orange Goblin, uten at jeg helt vet hva.
Så han live med Danko, det var uten tvil det beste med konserten. For en frontmann! For en fet (også bokstavelig talt) vokalist.
Veldig bra stemme på fyren, synes jeg, litt annerledes.
Skal prompte sjekke ut banda over her