Det jeg har hørt av bandet var overraskende bra (bl.a. Descending Winters) og jeg vurderer sterkt kjøpet.
Hva skal jeg begynne med og hvilken utgivelse er "best"? Er bandet jevnt over hele discografien i både stil og kvalitet?
It is currently 06 May 2025, 23:59
De beste forumene for rock og metall - før var det Scream Magazine
Du skal så definitivt kjøpe The Morning Never Came-plata fra 2003. Det er den som er gullet i katalogen deres, de senere platene er langt fra så sterke.
Edit: Men stilmessig er det det samme på alle platene, det bare funker så mye sterkere på debuten.
Malebolgia wrote:Så dem som oppvarming for Amorphis sist høst, og har alle albumene. Selv om 'The Morning Never Came' har en slags prestisje som debutalbum, synes jeg allikevel det andre albumet er bedre.. og 'Hope' er ikke verst heller..
Konklusjon: jeg gjør ikke noe alvorlig feil hvis jeg kjøper alt.
Alle 3 skiver er på under 100,- på CDON så det får jeg bare gjøre NU.
Tenebres wrote:Konklusjon: jeg gjør ikke noe alvorlig feil hvis jeg kjøper alt.
Alle 3 skiver er på under 100,- på CDON så det får jeg bare gjøre NU.
Et riktig valg!
Så dem live to ganger i fjor og må nesten si de var enda bedre på scenen enn på plate. God stemning! (Og kraftig vokal til å komme fra en liten tass som ser mer ut som en emo-pop-fyr enn en metallvokalist.)
Post by DreamGhost »
Har The Morning Never Came og Ghosts of Loss, og er bra skiver begge to. Av disse holder jeg en liten knapp på Ghost of Loss. Tror jeg skal hanke enn de andre skivene fra CDON hvis de er så billige om dagen.
Post by Black_death »
Noen som har kjøpt den nye? Fikk bra kritikker i Scream så jeg. Selv om det bare er 3 låter.