Niks. To kurante låter så vidt jeg husker. Har bare denne av High On Fire, men var mildt sagt en skuffende nedtur, siden jeg forventet noe bra. Åssen er de tidligere skivene? Kan umulig være kjedeligere, hvertfall.
Yob... the return!
-
Topic author - Rocker
- Favourite genre: Hard Rock
- Mood:
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Surrounded by Thieves er knall.
Jeg rådigger ikke Blessed Black Wings, men synes ikke den er direkte kjip heller.
Hvorfor sammenligner du BBW med TUNL egentlig?
-
- Rocker
- Mood:
Har just hørt "The Illution of Motion", men den var til gjengjeld så skamtøff at jeg like greit bestilte den og "The Unreal Never Lived".
Jønsberg wrote:Niks. To kurante låter så vidt jeg husker. Har bare denne av High On Fire, men var mildt sagt en skuffende nedtur, siden jeg forventet noe bra. Åssen er de tidligere skivene? Kan umulig være kjedeligere, hvertfall.
BBW er en nedtur i forhold til Surrounded by Thieves. Yeti er en av de råeste doomlåtene noensinne! Sjekk ihvertfall den ut før du helt avskriver HoF.
Uncompromising rude reality
Mangled the Monarch of our fashioning,
Who quavered, sank; and now has ceased to be.
Shrinebuilder wrote:Hvorfor sammenligner du BBW med TUNL egentlig?
Eneste grunnen var at jeg syns begge var skuffende, fordi jeg håpet på en j****g fet skive, men syns det var tamt.
It's creation of death, can do nothing
Full of lusts, can't feel sins
Cast you a golden magic! Baphomet!
-
Topic author - Rocker
- Mood:
norseman wrote:Jønsberg wrote:Niks. To kurante låter så vidt jeg husker. Har bare denne av High On Fire, men var mildt sagt en skuffende nedtur, siden jeg forventet noe bra. Åssen er de tidligere skivene? Kan umulig være kjedeligere, hvertfall.
BBW er en nedtur i forhold til Surrounded by Thieves. Yeti er en av de råeste doomlåtene noensinne! Sjekk ihvertfall den ut før du helt avskriver HoF.
Og Thraft of Canaan.
Får sjekke ut tidligere High on Fire i fremtiden. Håper det er fett.
It's creation of death, can do nothing
Full of lusts, can't feel sins
Cast you a golden magic! Baphomet!
-
Topic author - Rocker
- Mood:
NY YOB-LÅT UTE PÅ
http://www.myspace.com/yobdoom
Ny logo og cover art til den kommende plata også.
-
- Rocker
- Mood:
Må lytte meg opp på de to skivene jeg har bestilt før jeg går videre, tenker jeg. Hvis de bare kunne dukke opp i p0sten snart... tramp, tramp, tramp
-
Topic author - Rocker
- Mood:
Snurrer Catharsis nå, og hvis det ikke er en av de beste skivene dere har hørt om, så er dere f**n meg elendige.
-
Topic author - Rocker
- Mood:
Shrinebuilder wrote:Snurrer Catharsis nå, og hvis det ikke er en av de beste skivene dere har hørt om, så er dere f**n meg elendige.
Ja, f**n heller! Yob er fetere enn o-fag.
-
- Rocker
- Mood:
Shrinebuilder wrote:Snurrer Catharsis nå, og hvis det ikke er en av de beste skivene dere har hørt om, så er dere f**n meg elendige.
Fikk "The Illusion..." og "The Unreal..." i posten i går. Har bare rukket en runde med hver av de, men f**n meg barske saker det her. Og hvis du mener den nye skiva tangerer disse, så ser jeg virkelig frem til den. Kommer nok til å gå ei stund før jeg blir å sjekke den ut da...
-
Topic author - Rocker
- Mood:
Den nye skiva er faens helt j****g sykt bra.
Hørte nettopp Breathing From the Shallows, og nå hører jeg Burning the Altar. Dette er f**n meg créme de la créme.
-
Topic author - Rocker
- Mood:
CarnbY wrote:Shrinebuilder wrote:Hørte nettopp Breathing From the Shallows (...)
Hvor?!
Lå ute på Myspace tidligere, jeg tok meg den frihet å sjtele den.