j****g kjipt. Har allerede kjøpt festivalpass, så satser på å dra på konserten i kanonhallen og få igjen mellomlegget. Blir jo bra med den konserten uansett, og jeg håper dere får til festival en gang senere!
Gunfest avlyst Tröstfest annonerad !
-
- Belieber
- Mood:
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
-
- Belieber
- Mood:
Blir vel SoH på lørdagen for denne herremannen om alt går seg til da. Alt er jo booket så.....like greit å bare dra.
Kjipe greier det her:(. Hadde foreløpig bare rota meg til å kjøpe torsdagsbillett...hadde tenkt å kjøpe lørdagsbillett også. Er det slik at jeg kan stikke innom Tiger å bytte torsdagspasset med billett til EW/Cathedral i Kanonhallen 28.nov?
Kudos til Gunsmoked for knallbra booking! Virkelig synd dere ikke fikk det nødvendige forhåndssalget. Jeg lover å være kjappere ute neste gang
Opeth82 wrote:Hvor ligger kanonhallen?
Det finner du ut om du bestiller billett til Metal Merchans Festival. Er kart bakpå billetten.
Buman wrote:Er det slik at jeg kan stikke innom Tiger å bytte torsdagspasset med billett til EW/Cathedral i Kanonhallen 28.nov?
Slik jeg forstår det kan du bare ta med deg torsdagsbilletten din til kanonhallen 28.11 og bruke den der + å få tilbake gjennomlegget.
j****g kjipt... Har kjøpt togbillett, så eg tar nok turen uansett. Hadde ikkje kjøpt billetter endå, så eg kan vel ikkje klage, venta på neste lønning...
Er det noe som helst sjanse for at Grief skal åpne? Eller Rwake i det minste? Såg EW på HiTS, og Cathedral driter eg i, så dette var nedtur...
Grief - Miserably Ever After
j****g kjipt... Har kjøpt togbillett, så eg tar nok turen uansett. Hadde ikkje kjøpt billetter endå, så eg kan vel ikkje klage, venta på neste lønning...
Er det noe som helst sjanse for at Grief skal åpne? Eller Rwake i det minste? Såg EW på HiTS, og Cathedral driter eg i, så dette var nedtur...
Grief - Miserably Ever After[/quote]
Å ikke få sett Grief er den største nedturen
-
- Belieber
- Mood:
Buttmunch wrote:CarnbY wrote:
![]()
j****g kjipt... Har kjøpt togbillett, så eg tar nok turen uansett. Hadde ikkje kjøpt billetter endå, så eg kan vel ikkje klage, venta på neste lønning...Er det noe som helst sjanse for at Grief skal åpne? Eller Rwake i det minste? Såg EW på HiTS, og Cathedral driter eg i, så dette var nedtur...
Grief - Miserably Ever After
Å ikke få sett Grief er den største nedturen
Ja. Det Rwake gledet jeg meg j****g til.
-
- Belieber
- Mood:
-
- Poser
- Mood:
mantorgath wrote:ja, fader.. rwake og grief var grunnen til at jeg skulle ta turen
Kom på Cathedral da! Så skal vi danse til Corpsecycle
-
- Belieber
- Mood:
Doomination wrote:mantorgath wrote:ja, fader.. rwake og grief var grunnen til at jeg skulle ta turen
Kom på Cathedral da! Så skal vi danse til Corpsecycle
skulle blitt mye psychedelic dansing da ja!
hadde vært stas me EW óg, men skorter litt på penger om dagen, ikke bare island som har økonomisk krise

-
- Spermatozoon
- Mood:
FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUCK! Nå må jeg nesten gjøre noe drastisk. Fy fæn hadde jeg gledet meg til denne! Grief, TLoT, TDB, Griftegård.. arg. EW er noe, Cathedral kjedelig.. triste triste greier indeed. Hvor stor er chansen at TLoT kommer? Eller/og kanskje TDB? Det er jo lov å håpe..
Uansett, takk til alle som jobbet med det! Håper at dere gidder å prøve noe neste år igjen. Som sagt, Oslo fortjener det. Mer enn en god del mer høyprofilerte arrangementer imo.
-
- Spermatozoon
- Mood:
Jeppelong wrote:Lamp of Thoth kanske dyker upp man vet aldrig
hjelper det hvis jeg lover å spise opp maten min hver dag til konserten? jeg skal også offre dårlig kit-vin på doom-altaren i kveld. man må jo ta litt ansvar.
pataphysicien wrote:Jeppelong wrote:Lamp of Thoth kanske dyker upp man vet aldrig
hjelper det hvis jeg lover å spise opp maten min hver dag til konserten? jeg skal også offre dårlig kit-vin på doom-altaren i kveld. man må jo ta litt ansvar.
Jeg har vært i kontakt med the Lamp og de var ganske skuffa over avlysningen. Noen bør ta tak i dette og få dem til Oslo så fort som... f**n
Agent Steel - Mad locust rising
Leit at Grief utgår, altså. Tipper det er j****g tøft live.
: Melvins/Biafra - Sieg Howdy!
It's creation of death, can do nothing
Full of lusts, can't feel sins
Cast you a golden magic! Baphomet!

-
Topic author - Spermatozoon
- Mood:
Jobbar med att få de flesta band hit till en senare anledning ,
Men har bara börjat att slicka såren runt Gunfest,då hela grejen gick i tap , men vi måtte säga stopp för det blev helt krise .
Många kr åt h*****e ! Fler ska det bli
Gunsmoked Entertainment sliter lite om dagen ,
But we shall rise again !
Och tack för allt stötte folkens
-
- Rocker
- Favourite genre: Hard Rock
- Mood: