Hah! Tiogmed JEG har klar å fikse det "allerede". Eller crap, må ringe Coch's og si at jeg ikke kommer torsdag..f**n.
Gunfest avlyst Tröstfest annonerad !
-
- Belieber
- Mood:
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Vant jaggu billett, hurra! Da slipper jeg å tenke på om jeg kan ta meg råd til dette eller ikke, GULL!
-
- Rocker
- Favourite genre: Hard Rock
- Mood:
Når begynner konserten?
Ser ut til at det blir tur.
Gidder ikke råkjøre ned etter jobb, så jeg må planlegge hvor mange timer jeg skal "avspasere".
Noen som har hørt/sett noe til Jeppelong etter siste post her? Har sendt en mail på vegne av en kompis som ikke blir med, men ikke fått noe svar, er bare redd for at dette plutselig faller i grus også. Klarer ikke finne noen som helst konstruktiv informasjon om arrangementet noe sted.
-
- Poser
- Mood:
Huh? Noen reell fare for at dette ikke blir noe av heller? Isåfall hadde det vært fint å få fakta på bordet ganske kjapt. Har litt for lite penger og for mange eksamener til at jeg risikerer en bomtur til Oslo akkurat nå.
Håper litegrann på at heile greia går i vasken, ellers må eg sitje heime og høre på Cathedral-skiver og grine. Er enkelt og greit NØDT til å vere litt vaksen med komande lønning, før det går alldeles åt Hälvetet.
Men sjølvsagt grelt kjipt for dei som skal, i tilfelle.
Selvfølgelig ønsker jeg jo ingenting mer enn at dette går som planlagt, blir litt bare litt skeptisk når jeg ikke klarer å finne noen oppdatert informasjon noe sted, samt at Cathedral har skrevet "Gunfest 27-29 November - cancelled" på myspace-siden. Men satser på at man får klarhet og informasjon om dette om kort tid.
pilt wrote:Ja, kan ikke tenke meg at Stundentersamfunnet har de feteste pensjonene akkurat ..
Haha, spesielt ikke når man jobber frivillig, nei.
I følge en kommentar på last.fm: "Fredag 28 er inställt det med Går ut med det imorgon j"
Jeg ber om at dette ikke er sant, men er vel litt redd nå ja.
Var ikke Wizard og Cathedral allerede betalt da? Blir NOE skuffet om dette går av planen også.
It's creation of death, can do nothing
Full of lusts, can't feel sins
Cast you a golden magic! Baphomet!
Panabear wrote:I følge en kommentar på last.fm: "Fredag 28 er inställt det med Går ut med det imorgon j"
Jeg ber om at dette ikke er sant, men er vel litt redd nå ja.
Regna jeg egentlig med, og siden Cathedral og E Wiz allerede er betalt er det vel stor fare for at ingen får igjen penger heller. Får se om noen får noe svar på henvendelser.
-
- Poser
- Mood:
Leit, men på en måte blir jeg litt letta hvis det ikke blir noe av siden det egentlig passer forjævlig dårlig. Men flyet er jo betalt og kan ikke avbestilles, så det suger jo litt.