Om de vet at det blir avlyst er det i alle fall på tide å si ifra til folk... Men de har ikke fjerna gunfest fra hjemmesiden engang så det er kanskje for mye forlangt..?
Gunfest avlyst Tröstfest annonerad !
-
- Belieber
- Mood:
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Ok. Har jo betalt.... Noen som har lyst å fylle med meg i Oslo på fredagen da?
En kamerat ringte en av arrangørene angående Electric Wizard og Cathedral.. litt usikker på om svaret han fikk var til selve festivalen eller om det også gjaldt denne trøstefesten. Svaret var i alle fall ikke positivt, og folk skulle henvende seg til refund@gunsmoked.com
Greit å få en avklaring på dette
Edit: Samt står det "28. des - avlyst" på Cathedral sin myspace-side
j****g skuffende. Synes det er rart at det skal være så vanskelig å gi beskjed til folk om hva som faktisk skjer.
Ut fra det som står på http://www.last.fm/event/825539 ser det ut til å gå til h*****e, men.
-
- Rocker
- Favourite genre: Hard Rock
- Mood:
"Banden har ångrat sig och vill inte komma , dom vill inte spela på club Har advokat på saken och 250000 i skulder , så førlåt om jag har lagat problemer før dig . Jag beklagar verkligen allt , ær så j***a jobbigt med allt nu Har jobbat hårt før att få det till på alla sætt . Men det gick inte Førlåt igen Sprid detta till alla du vet ska dit J"
Doomination wrote:Leit, men på en måte blir jeg litt letta hvis det ikke blir noe av siden det egentlig passer forjævlig dårlig. Men flyet er jo betalt og kan ikke avbestilles, så det suger jo litt.
TANKARD@BETONG 29. NOVEMBER!
Edit: j****g nedtur! Hadde gledet meg til å se EW, kjipt når slikt skjer.
http://www.tigernet.no/epages/tiger.sf/ ... s/GUNSM007
Vel, da er det jo offisielt. Så sinnssvakt irriterende dette her er. Blir nok drukning av sorger med en 2-dagers i helgen da, kanskje jeg sponser på meg en Tankard-billett med det samme.
-
- Belieber
- Mood:
For noe j***a mugg! Hadde gleda meg som f**n, og det er DRIT irriterende å tenke på at jeg da isteden kunne vært på Black Mass.
-
- Poser
- Mood:
Sigurd wrote:Doomination wrote:Leit, men på en måte blir jeg litt letta hvis det ikke blir noe av siden det egentlig passer forjævlig dårlig. Men flyet er jo betalt og kan ikke avbestilles, så det suger jo litt.
TANKARD@BETONG 29. NOVEMBER!
Jeg veit, men det passer desverre ikke. Skulle reist hjem tidlig på lørdagen uansett. Festen får man heller ta igjen på Metal Merchants
Fett, dette! Var og kjøpte billett igår. Trehundre og fuckings femti kroner! Phø phaen! Burn!
Forøvrig så er det nesten like irriterende at banda har 'angret', og plutselig ikke gidder at spille. Vil ikke spille på klubb, lizm? Hva f**n er de vant til egentlig? Er ikke akkurat snakk om band som fyller John Dee engang. Men, men. Heldigvis er det bare billetten som er tapet for meg. Kjipt for de som lagt ut for fly+opphold i tillegg.
-
- Belieber
- Mood:
Fy f**n for et mongo opplegg.. j****g kjipt å ikke få sett Electric Wizard, og nå håper jeg VIRKELIG jeg får tilbake de 950 kronene jeg har betalt for festivalpasset på en annen måte.
But they don't know the things I know
Shrinebuilder wrote:"Banden har ångrat sig och vill inte komma , dom vill inte spela på club Har advokat på saken och 250000 i skulder , så førlåt om jag har lagat problemer før dig . Jag beklagar verkligen allt , ær så j***a jobbigt med allt nu Har jobbat hårt før att få det till på alla sætt . Men det gick inte Førlåt igen Sprid detta till alla du vet ska dit J"
Hvis dette stemmer har min respekt for Rise Above records og band på den labelen sunket til et nytt bunnmål. Hadde lite respekt for dem fra før, men dette er virkelig ille.
-
- Poser
- Mood:
- Been thanked: 2 times
Ikke bra nei, om bandet hadde fått spenna og måtte spille en dobbelkonsert kontra Gunfest når det gikk som det gikk, burde avtalene om spillejobb vært overholdt. Uansett var det vel bare å komme og spille uavhengig om de skulle sammen med flere eller slik denne siste greia materialiserte seg?
Håper du ikke betalte på forskudd Jeppe, og isåfall får litt igjen.
Min framtid er lys og lang
og rekker bakom tidens tvang