Welcome to Rock Forums

De beste forumene for rock og metall - før var det Scream Magazine

Login Register

Pagan Altar

Archive on Scream Magazine from 2019 and older.

Beste Pagan Altar-skiva?

Volume 1
0
No votes
Lords of Hypocrisy
0
No votes
Mythical & Magical
0
No votes

Total votes: 0

Eon
Belieber
Belieber
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Eon »

Affen wrote:

Da kan jeg med glede meddele at surkuken Rich Walker er ute av Pagan Altar. Good riddance, sier nå jeg! Fyren virker som en komplett drittsekk, og passer dårlig inn i et så hyggelig gjeng som de 4 andre er. Neste mål nå for bandet er å få ut den nye skiva, og konsertene vil gå som planlagt, men med bare Alan på gitar inntil vidre ihvertfall.

Å hvor får du slik informasjon ifra da?
Er du plutselig blitt den offisielle talsmannen for bandet i Norge eller?

333+333 wrote:Yupp that`s right, jeg digger f**n meg metal!

Topic author
Affen
Rocker
Rocker
Mood:

Post by Affen »

Eon wrote:
Affen wrote:

Da kan jeg med glede meddele at surkuken Rich Walker er ute av Pagan Altar. Good riddance, sier nå jeg! Fyren virker som en komplett drittsekk, og passer dårlig inn i et så hyggelig gjeng som de 4 andre er. Neste mål nå for bandet er å få ut den nye skiva, og konsertene vil gå som planlagt, men med bare Alan på gitar inntil vidre ihvertfall.

Haha, er vel ikke det, men :p

Image

PsychoDad
Belieber
Belieber
Mood:

Post by PsychoDad »

Eon wrote:
Affen wrote:

Fanklubben/forumet vil eg tippe. ( paganaltartemplars.com)

Og eg synes du var ein tanke krass mot Walker her, Affen, spesielt med tanke på at vi neppe hadde fått sett bandet live på MM utan hans hjelp.

Topic author
Affen
Rocker
Rocker
Mood:

Post by Affen »

PsychoDad wrote:

Og eg synes du var ein tanke krass mot Walker her, Affen, spesielt med tanke på at vi neppe hadde fått sett bandet live på MM utan hans hjelp.

Mulig det, men jeg liker ikke fyren...

Image

Stian
Rocker
Rocker
Mood:

Post by Stian »

Han er nok litt sær og gretten, men var j****g real mtp MMF, og vi har også snakka litt gitar etter det, og fyren er alvorlig, men ålreit.

Når det er sagt, har jo også jeg fått med meg andre historier om mr. Walker som ikke virker like trivelige, men som sagt har jeg ikke noe mot ham selv, og det etter egne inntrykk. Spiller kult gjør'n og. Håper de ikke drar inn en eller annen drittunge i stedet.

norseman
Belieber
Belieber
Mood:

Post by norseman »

Det er vel liten tvil om at mr. Walker...;

a) ...Er en knakende god gitarist.
b) ...Har en tanke problematisk personlighet.

'Till, in Time's stayless stealthy swing,
Uncompromising rude reality
Mangled the Monarch of our fashioning,
Who quavered, sank; and now has ceased to be.

Øl
Belieber
Belieber
Mood:

Post by Øl »

Kva er greia med Walker eigentleg? Registrert at det har vore litt problem i PA, men følger sjeldan med på kva band sysler med utanom det reint musikalske.

You treat your step-mother with respect, Pantera!

MoRn
Be
Be
Mood:

Post by MoRn »

Brutalt ærlig tror jeg er en passende beskrivelse på herr Walker. Jeg synes det egentlig er ganske alright, sikkert ikke så mange som er enige der dog.

ach ja

Marken
Rocker
Rocker
Mood:

Post by Marken »

Ihvertfall en kar som er særdeles glad i vold. Aldri snakka med fyren, men ut i fra hva jeg har lest virker han å være en komplett idiot.

norseman
Belieber
Belieber
Mood:

Post by norseman »

Hadde han bare vært brutalt ærlig tror jeg ikke det hadde vært noe problem. Kombinasjonen brutal ærlighet, et sinnelag som en arg pitbull med en elefants hukommelse pluss en Engelsk fotballhooligans evne til tilgivelse tenker jeg vi sier er oppskriften på relativt mange konflikter.

'Till, in Time's stayless stealthy swing,
Uncompromising rude reality
Mangled the Monarch of our fashioning,
Who quavered, sank; and now has ceased to be.

Eon
Belieber
Belieber
Mood:

Post by Eon »

Jaja, får håpe på noe nytt fra Solstice i fremtiden da.

333+333 wrote:Yupp that`s right, jeg digger f**n meg metal!

BUB
Belieber
Belieber
Mood:

Post by BUB »

Jeg var sikker på at den godeste Walker ville klikke totalt når The gates of slumber signa med hatlabelen numero uno, Rise above, men der forholdt han seg forbausende rolig gitt. Snodig.

Image

LeifK
Poser
Poser
Mood:

Post by LeifK »

Kommer vel mye av at folka i Gates er så knakende kjekke... Tror ikke de kommer til å endre seg så mye selv om de er på Rise Above. Ellers er det ingen tvil om, som det antydes over her, at Walker har hatt mye å si for at PA er såpass aktive om dagen. Fyren har et stort nettverk og vet å trekke i de rette trådene. Og som Stian sier, imponerende stødig og svært så passende rytmegitarist for PA.

Terrorsatan
Belieber
Belieber
Mood:

Post by Terrorsatan »

Har ingenting i mot Walker personlig,men merket meg jo en viss særhet og veldig nøye på at ting var som avtalt i forkant. Og sånne ting kan man jo ikke si noe på, da de sikkert opplever mye useriøsitet på veien. Så det med ærligheten nevnt tidligere i tråden er nok kanskje sant? Walker er ihvertfall jovial nok til å sette av litt ekstra tid til å kjøpe med norsk sjokolade til barna.

Doomination
Poser
Poser
Mood:

Post by Doomination »

Var det ikke noe greier mellom Rick Walker og My Dying Bride som førte til at MDB krevde at Warning med Pat Walker ble tatt av plakaten på en festival hvor MDB var headliner?

Virker som om denne Walker er en spesiell kar, men har evig respekt for musikken han spiller og platene han gir ut.

Alt med Pagan Altar er sjef, men liker Volume 1 best, antakelig etterfulgt av Mythical & Magical. Spent på neste skive.

ROCK!

Topic author
Affen
Rocker
Rocker
Mood:

Post by Affen »

Doomination wrote:

Var det ikke noe greier mellom Rick Walker og My Dying Bride som førte til at MDB krevde at Warning med Pat Walker ble tatt av plakaten på en festival hvor MDB var headliner?

Walker har gått ut med rimelig heftige trussler mot Hamish Glencross, vet jeg. Lovet å knekke begge armene og knuse trynet hans neste gang de møtes, om jeg ikke husker helt feil...

Image

knuthulhu
Poser
Poser
Mood:

Post by knuthulhu »

Affen wrote:
Doomination wrote:

Walker har gått ut med rimelig heftige trussler mot Hamish Glencross, vet jeg. Lovet å knekke begge armene og knuse trynet hans neste gang de møtes, om jeg ikke husker helt feil...

Etter at Glencross trua han først, ja. MDB lot det også gå ut over Warning og sa til arrangøren at de følte seg trua av bandet, hvilket er rimelig tåpelig for alle som har hilst på Pat Walker. :roll:

Hva gjelder Rich Walker - jeg har krangla med han mer enn noen her, men vi har ikke hatt noe som helst problem oss imellom noen av gangene vi har møttes. Grei kar. Og det ryktet om å være voldelig skyldes mest sladrekjerringer rundt omkring. Om man nevner voldsepisoder er det en par-tre stykker som faktisk har funnet sted, og noen hver av oss kan vel framstå som voldelig i forhold til det. Han forumkrangla med Affen, men det er vel flere som har gjort det før...

Rich Walker var helt avgjørende for at Pagan Altar fortsatte å eksistere og har gjort en helt nødvendig innsats for at de har spilt inn de utrolige skivene. Trist dag.

"Even s***n wears leather"

Stian
Rocker
Rocker
Mood:

Post by Stian »

knuthulhu wrote:

Han forumkrangla med Affen, men det er vel flere som har gjort det før...

Nei, da må han jo være helt psykotisk.

HAD
Belieber
Belieber
Mood:

Post by HAD »

Affen wrote:
Doomination wrote:

Joda, men det har jo Kringen også gjort uten at han er en dårlig fyr for det....

Metal music we listen
Beer ruthlessly we can drink
We feel the great alchohol
And always a beer will do it

Topic author
Affen
Rocker
Rocker
Mood:

Post by Affen »

HAD wrote:
Affen wrote:
Doomination wrote:

Joda, men det har jo Kringen også gjort uten at han er en dårlig fyr for det....

Haha, men Kringen nøyde seg med å knekke skivene :)

Image

Locked Previous topicNext topic