Det trenger du ikke heller. Jeg får notification hver gang en av dere skriver en post.
Gode greier
MikkelRev wrote:Det trenger du ikke heller. Jeg får notification hver gang en av dere skriver en post.
Samme her, mottatt notification e ikke noen gode greie for meg. Alltid ill til at jeg gidder ikke slette dem fra epost mitt lenger.
-
- Rocker
- Favourite genre: Heavy Metal
- Mood:
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 0
Icequeen wrote:MikkelRev wrote:Det trenger du ikke heller. Jeg får notification hver gang en av dere skriver en post.
Samme her, mottatt notification e ikke noen gode greie for meg. Alltid ill til at jeg gidder ikke slette dem fra epost mitt lenger.
Får du email når jeg skriver siden du følger meg? Jeg får ikke email når du skriver. Email-varsling skal kunne slås av i User Control Panel, men et par stk sier de får email uansett.
MikkelRev wrote:Icequeen wrote:MikkelRev wrote:Det trenger du ikke heller. Jeg får notification hver gang en av dere skriver en post.
Får du email når jeg skriver siden du følger meg? Jeg får ikke email når du skriver. Email-varsling skal kunne slås av i User Control Panel, men et par stk sier de får email uansett.
Jepp!
-
- Belieber
- Mood:
- Has thanked: 0
Tomas wrote:Kjellvete wrote:Brian Cox på QI
Vitenskapens svar på Jan Thomas? Han snakker på en utrolig irriterende måte, så jeg må skifte kanal når fyren dukker opp.
-
- Poser
- Mood:
Bestilte nettopp 3,6 kg beef jerky fra beefjerky.com. 3/4 blir julegaver, resten blir julesnacks!
-
- Poser
- Mood:
Aspergers Inc. wrote:Bestilte nettopp 3,6 kg beef jerky fra beefjerky.com. 3/4 blir julegaver, resten blir julesnacks!
KUNNE ha sagt ifra, så hadde vi slengt inn en bestilling sammen, pesskaill
Det maa bli slutt paa denne landssvikerpolitikken, og paa jukset i MGP!