Møtte de som har skrevet at de har møtt meg. Det skjedde på lørdag. Møtingen altså, ikke skrivingen.
Lørdag var en trivelig dag. På lørdag traff jeg trivelige folk. Mandag og tirsdag har ikke vært trivelige dager.
Jeg Møtte En Screamer
Re: Jeg Møtte En Screamer
333+333 wrote:Yupp that`s right, jeg digger f**n meg metal!
Sa hei på fredag, som eg vel ikkje har sett sidan Bergen Skjenkeståvesjå 2012. Møtte også ein haug andre screamere forøvrig, både foran og på scena.
Og så lurer eg på om det var eg møtte i baren? I alle fall var det tidlegare Gorger Milemhøø (…?), som truleg var den første eller ein av dei første introduksjonane eg hadde som direkte konsekvens av Scream-forumet. I sin trådform på starten av 2000-talet kunne Gorger Mjælmøø opplyse at han kom til å bære sin A Blaze in the Northern Sky-longsleeve på den komande Hole in the Sky-festivalen, og at det berre var å komme å seie hei. Noko eg gjorde nede i den mørke kjellaren på Garage, på mitt aller første Hole in the Sky-besøk. Mitt første «Jeg Møtte En Screamer»-augeblikk var eit faktum.
No: «Last visited 25 Oct 2004, 10:57». Akk.
-
- Rocker
- Favourite genre: Heavy Metal
- Mood:
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 0
Rintrah wrote:No: «Last visited 25 Oct 2004, 10:57». Akk.
Den datoen kan noen gang være misvisende. Det kan godt være de har besøkt siden etter "Last visited date" dersom de skjuler online-statusen sin. For å være litt mer sherlock kan du i tillegg se om de har likt noe og når deres siste post er fra. Liten sjanse for det når det er så lenge siden, men.
Morn igjen, Rintrah, og hei til andre veteraner.
Jeg datt av lasset for 10-12 år siden. Medlemsmassen økte, og enkelte nattevakter og navere hadde alt for mye tid til overs. Når noen på død og liv måtte poste i enhver tråd, drukner de gode diskusjonene i gibberish. Ble overasket da jeg fikk en mail om at jeg var nevnt på forumet. Trodde profilen min var død og begravet for lenge sia.
Edit: Fasiten er Gorger Miehmlø, men du var så nærme at du får poeng for den!
-
- Embryo
- Mood:
- Has thanked: 0
Rintrah wrote:Sa hei på fredag, som eg vel ikkje har sett sidan Bergen Skjenkeståvesjå 2012. Møtte også ein haug andre screamere forøvrig, både foran og på scena.
Knakende kjekk aften som medførte sakte fart på julebordet dagen etterpå.
- Mike Patton when cited as a forefather of Korn and Limp Bizkit.
Gorger wrote:Morn igjen, Rintrah, og hei til andre veteraner.
Jeg datt av lasset for 10-12 år siden. Medlemsmassen økte, og enkelte nattevakter og navere hadde alt for mye tid til overs. Når noen på død og liv måtte poste i enhver tråd, drukner de gode diskusjonene i gibberish. Ble overasket da jeg fikk en mail om at jeg var nevnt på forumet. Trodde profilen min var død og begravet for lenge sia.
Edit: Fasiten er Gorger Miehmlø, men du var så nærme at du får poeng for den!
Hei, hei! Ein gang screamer, alltid screamer.
-
- Belieber
- Mood:
-
- Belieber
- Mood:
-
- Rocker
- Favourite genre: Hard Rock
- Mood:
-
- Rocker
- Mood:
-
- Rocker
- Favourite genre: Hard Rock
- Mood:
-
- Belieber
- Mood:
Ganske sikker på jeg traff Thorel på konsert forrige fredag, uten at jeg tror vi hilste (?). Bra kveld
Johnny Jackal wrote:Ganske sikker på jeg traff Thorel på konsert forrige fredag, uten at jeg tror vi hilste (?). Bra kveld
A/S/L? Vi har iallefall ikke hilst med nick, tror jeg ville husket. Brukte noen sekunder på å huske/skjønne hvilken konsert du mente, men fet var den.