Buksemannen wrote:0.
Jeg har selvsagt hørt mange av bandene her, men har aldri hørt noen av skivene i sin helhet.
Har du aldri hørt Manilla Road - Crystal Logic i sin helhet? Da har du jammen meg gått glipp av noe virkelig stort.
It is currently 03 Dec 2024, 18:09
De beste forumene for rock og metall - før var det Scream Magazine
Buksemannen wrote:0.
Jeg har selvsagt hørt mange av bandene her, men har aldri hørt noen av skivene i sin helhet.
Har du aldri hørt Manilla Road - Crystal Logic i sin helhet? Da har du jammen meg gått glipp av noe virkelig stort.
Post by Buksemannen »
sumostig wrote:Buksemannen wrote:Nope.
Jeg vet ikke hva du liker av musikk, men om du liker ei eneste heavy metal-skive kan Manilla Road - Crustal Logic sjekkes ut. Helt suveren skive!
Har aldri vært noe Heavy Metal fan, har alltid sett på den som den svakeste metalsjangeren sammen med power, folk og viking metal men sjekker ut skiva nå og dette er da fett nok!
Jepp, bestilte akkurat debuten til Crystal Eyes nå som følge av den power metal-lista. Virker jo faktisk å være noenlunde seriøse dissse listene. Men jeg reagerer dog på at Armory-skiva som akkurat er utgitt har funnet sin plass der. Skulle tro ei skive trengte litt tid for å modnes før den havna på ei liste.
50 på den andre. Stort sett skiver som gjerne kunne vært med på den første lista.
Fikk 10 på begge listene. Har nok hørt flere, for det var mange cover som så kjent ut og som jeg vet bror min har hørt mye på, men klikket bare på de jeg har selv eller aktivt har satt på selv. Føler vel at resultatet gjenspeiler hva jeg synes om disse sjangerne, selv om det er noen bra band og album der.
12 stk som jeg har hørt i sin helhet. Ikke min favorittsjanger for å si det sånn.