Så første sesong Sherlock da det gikk som påskekrim (?) for et par år siden. Står igjen som noe av det aller kjipeste jeg har sett. At folk lar seg imponere av det banale og klisjéspekkede pisset der er hinsides min fatteevne, Affen-krim på sitt beste, men for all del.
Sjekket ut Mammon med åpent sinn, men ble ikke imponert. Skal dog la tvilen komme serien til fordel, og se neste episode også.
TV-serier
-
- Belieber
- Mood:
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: TV-serier
-
- Poser
- Mood:
Godt og vel halvveis i The following sesong 1 med Kevin Egg og Bacon og James Purefoy.
Synes egentlig det er kanon underholdning og veldig bra så langt. Veldig Charles Manson opplegg, men pytt.
-
- Poser
- Mood:
Goatfog wrote:Har også sett ferdig den første sesongen av Rectify, som var knallbra. Gleder meg sabla mye til fortsettelsen i 2014.
Takk for tips. Har sett to episodar, og likte det veldig godt så langt.
Mammon: uff. Spørs om det blir flere episoder. At dette blir sammenligna med Broen er jo helt beyond.
Foruten Udunputes kommentar er Brita Møystads gjennomgang ganske fin;
http://filtermagasin.no/mammon-del-1-mammon-og-kilden/
Ser forøvrig siste runde av Poirot nå, og med unntak av The Big Four er det en veldig bra sesong.
Ser frem til ny Sherlock, likte de foregående sesongene.
Møystad Engseths gjennomgang er helt spot on. Jeg følte svært mye av det hun setter ord på der.
Then I read some Howard Zinn now I'm always depressed
And now I can't sleep from years of apathy
All because I read a little Noam Chomsky
Udunpute wrote:Møystad Engseths gjennomgang er helt spot on. Jeg følte svært mye av det hun setter ord på der.
Samme her. Måtte le eller riste på hodet av replikkene flere steder. Hadde håpet vi hadde kommet lenger nå.
Udunpute wrote:Møystad Engseths gjennomgang er helt spot on. Jeg følte svært mye av det hun setter ord på der.
Eneste spot on med den artikkelen var en kamerat som omtalte henne som "ei j***a whinefitte". Kan skrive på den måten om alt og få det til å høres dårlig ut.
Første episoden var ålreit, spesielt til norsk å være.
-
- Poser
- Mood:
Presticide wrote:Så første sesong Sherlock da det gikk som påskekrim (?) for et par år siden. Står igjen som noe av det aller kjipeste jeg har sett. At folk lar seg imponere av det banale og klisjéspekkede pisset der er hinsides min fatteevne, Affen-krim på sitt beste, men for all del.
Det maa bli slutt paa denne landssvikerpolitikken, og paa jukset i MGP!
Affen wrote:Begynt på The Comic Strip Presents-boksen. Herlig og tidvis absurd britisk humor fra 80-tallet. Bad News har jeg jo sett før, men ellers er det meste nytt for min del.
Måtte bestille The Young Ones og Bottom også. For en herlig gjeng, spesielt Adrian Edmondson og Rik Mayall.
Den dialogen i Mammon altså. Gud bedre meg, og det skuespillet. Terningkast minus 27.
Lugubriel wrote:Udunpute wrote:Møystad Engseths gjennomgang er helt spot on. Jeg følte svært mye av det hun setter ord på der.
Samme her. Måtte le eller riste på hodet av replikkene flere steder. Hadde håpet vi hadde kommet lenger nå.
Syns første episode var ok, men i går satt jeg bare og irriterte meg over idiotiske tvister, slett skuespill, håpløse dialoger og lite troverdig handling.
Anne Bache Wiig og Nils Ole Oftebro burde gitt seg etter Borgen Skole. Kanskje de burde hyra inn Banjo-Kari for å gi serien et løft?
-
- Belieber
- Mood:
Koser meg med Shameless om dagen. Ganske okey saker, ikke helt der oppe med The Wire, Sopranos og gjengen. Men fortsatt bedre enn Rome, Walking Dead og Deadwood som jeg har pløyd igjennom nylig.