Er midt i sesong fire av Breaking Bad nå. Håper det tar seg opp igjen, ellers blir det ikke mye mer.
Ses 1 4/6
Ses 2 5/6
Ses 3 3/6
Ses 4 så langt 3/6.
It is currently 18 Dec 2024, 20:23
De beste forumene for rock og metall - før var det Scream Magazine
Er midt i sesong fire av Breaking Bad nå. Håper det tar seg opp igjen, ellers blir det ikke mye mer.
Ses 1 4/6
Ses 2 5/6
Ses 3 3/6
Ses 4 så langt 3/6.
Haha 3/6 til sesong 4. Liker du ikke den kan du fint skippe sesong fem og bare lese sammendraget på wikipedia.
Takker!
j****g kjett med så mye fokus på Hank og hjemmesituasjonen hans. Alle bad guys bortsett fra Mike er dritkjipe. Han Gus er jo tidenes minst interessante karakter. OOOOHHH, stille og farlig. Aldri sett det før. Håper han blir drept asap. Cranston blir en mindre interessant karakter og dårligere skuespiller for hver grad mer gangster han blir. Han tok seg opp med monologen i flue-episoden, utover det var han best i de to første sesongene. Jesse? PFFT! Burde vært skutt. De dekadente scenene fra huset hans ser ut som de lukter roser. Ser omtrent like glatt ut som The Walking Dead. Har kun sett fire episoder av sesong fire.
Stian wrote:Da må den ta seg opp noe veldig.
Sesong 4 tar seg veldig opp etter en latterlig start. Breaking Bad kunne fint avsluttet med sesong 4. Sesong 5 er helt ok, men litt slapp. Alt i alt en svært god serie som tåler å ses igjen.
Tomas wrote:Stian wrote:Da må den ta seg opp noe veldig.
Sesong 4 tar seg veldig opp etter en latterlig start. Breaking Bad kunne fint avsluttet med sesong 4. Sesong 5 er helt ok, men litt slapp. Alt i alt en svært god serie som tåler å ses igjen.
Skjønner ikke hvorfor du mener det. Er jo dritkjipt med historier som ikke har noen slutt.
Post by DarthVidar »
Udunpute wrote:Interessant. Jeg er uenig i alt.
Ditto, bortsett fra flue-episoden, som er føkken ossum
Det maa bli slutt paa denne landssvikerpolitikken, og paa jukset i MGP!
Tomas wrote:Sesong 4 har da en strålende slutt. Man trenger ikke nøste opp alle tråder for at det skal være en avslutning i min bok.
Selv om jeg elsker sesong 5 er jeg enig i dette. Da jeg så ferdig ses 4 mente jeg serien burde vært avslutta der.
Udunpute wrote:Tomas wrote:Sesong 4 har da en strålende slutt. Man trenger ikke nøste opp alle tråder for at det skal være en avslutning i min bok.
Selv om jeg elsker sesong 5 er jeg enig i dette. Da jeg så ferdig ses 4 mente jeg serien burde vært avslutta der.
Sesong 5 var litt slapp, men tok seg godt opp på slutten og jeg kan jo egentlig ikke klage på avslutningen. Jeg synes bare at sesong 4 avsluttet bedre.