Tenebres wrote:<3 kvinnfolks unnskyldninger.
"Jeg er sein fordi... jeg gikk forbi en butikk."
Det hørtes....veldig kjent ut.
It is currently 01 May 2025, 00:45
De beste forumene for rock og metall - før var det Scream Magazine
Post by evilbanana »
Tenebres wrote:<3 kvinnfolks unnskyldninger.
"Jeg er sein fordi... jeg gikk forbi en butikk."
Det hørtes....veldig kjent ut.
Post by Presticide »
Ukjent wrote:Tok MR av kneet i dag. Digget lydene fra den maskinen. Det var hele tiden en klikking og buldring i bakgrunnen som skapte en rytme med basslyden. Hvis de hadde greid å synke lydene fra maskinen med denne rytmen hadde det blitt dritfet musikk
Tok MR av kneet mitt for sånn omlag sju-åtte år siden, veit enda ikke hva resultatet var. Gadd aldri spørre. Men jeg husker jeg syntes den lagte en usedvanlig brutal lyd.
Post by Aspergers Inc. »
Jeg er personen som sier nei til organbortgivining elle få av noen, nei takk - NO !!!
Jeg er et folk som ikke vil ha noe av andre eller få noe av andre. Spesielt ikke organer eller tenner som har sittet i andre og en ikke vet hva slags liv de har levd. Et liv som har vært totalt forskjellig fra ens eget. NEI TAKK TIL Å FÅ NOE - ABSOLUTT IKKE OG JEG SKAL HA ALT MITT I GRAVEN og jeg skal ikke ha kremering som i polen-tyskland-india og andre land ? RESPEKT FOR EGEN ETISK OG ESTETISK MORAL. VIKTIGST. Forskjellige syn om den saken - se filmen seven pounds - will smith - jeg er ikke enig i denne film. ER HELLER IKKE ENIG I ALT FILM AV I DAG changeling og heller ikke alt i filmen the familiy stone. ALLE FAMILIER HAR NEMLIG IKKE VILLE HA NARKOTISKE STOFFER VERKEN FRIVILLIG ELLER UFRIVILLIG. VERKEN LEGALT ELLER ILLEGALT. DET BETYR AT EN SELV IKKE ER ENIG I NARKOSE UTEN EN OPERASJON. Menn som legger kvinner i narkose av stoffer oppi ens drikke som en ikke vet på forhånd er bedøvende narkosestoffer som brukes inne i sykehus og en selv ikke har bedt om er splitter pine gale og spik spenna sprø. ALLE ER UNIKE INDIVIDER MED INDIVIDUELLE SYN FOR ET TEMA - HUSK OG IKKE GLEM DETTE. SYN FORSKJELLIG.
SÅ DET ER BEST ¨Å SI IFRA MENS EN KAN SKRIVE Å SNAKKE. I.H.I.S