Jepp, det er sant, neste søndag kl 18 - 21 er Gro Narvestad Lund tilbake på radio etter en laaang pause. Og selv om vi har hatt Pyro så er det bare å innse at man har savnet fruen.
Også 3 timer hver uke da!
Så husk det folkens, løp og kjøp en Dabradio eller logg på nettet, dette må man bare ha med seg
Limbo - nytt metal radio show på NRK P13
-
Topic author - Poser
- Mood:
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Limbo - nytt metal radio show på NRK P13
Loud as it can be
Jepp! Burde kanskje nevnt det sjøl, men er veldig glad for at noen har lagt merke til oss
Er på nå - http://lyd.nrk.no/nrk_radio_p13_mp3_h for non-DAB lyttere
Vi sender på. NRK test fram til tirsdag
Jepp, blir vel tirsdag eller onsdag trur eg
-
- Poser
- Mood:
- Has thanked: 6 times
Dette gikk meg forbi.
Kommer Reprise på Internett?
Gleder meg til å høre!
Choke! choke! choke! the devil we evoke!
Gårsdagen var siste prøvesending - vi lanserer jo skikkelig med fest og direktesending fra Vulkan i morra, og onsdag morgen er kanalen 'skikkelig' i gang og på lufta. Første 'ordinære' sending av Limbo er søndag 2.februar klokka 18.03-21.00, men det blir en litt redigert reprise av gårsdagen allerede torsdag klokka 21-24.
Da vi er igang vil det selvfølgelig være mulig å høre alle sendinger om igjen i nettradioen
-
- Poser
- Mood:
- Has thanked: 6 times
Ok! blir bra.
Bare det å høre på testlinken med kun musikk er en fryd.
Choke! choke! choke! the devil we evoke!
Da er det i gang her. Merker at det er digg å ha Groo tilbake, husker ikke hva det forrige metal-showet på P3 het, men det var definitivt ikke min greie. Liker bedre den laid-backe stilen her. Men d***n hvor kjedelig Iced Earth er
j****g bra med Gro tilbake! Beste kanalen allereie, med Totto og Tarjei på dagtid!
-
Topic author - Poser
- Mood:
- Has thanked: 0
Loud as it can be