Festivalpass i boks
Beyond the Gates 2014
-
- Belieber
- Mood:
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
-
- Rocker
- Mood:
Reservasjon venter...
![Image](http://www.metal-archives.com/images/8/9/6/0/8960_artist.jpg?5134)
-
- Poser
- Mood:
Får ikke til å betale med "Ticketfast" på billettservice siden. Pussig siden jeg kjøpte 3 Inferno billetter rett før jeg prøvde på BTG billetten. Andre som har problemer med dette?
Hvordan er folks erfaringer med "Reservasjon", er det trygt og hvor lenge har du reservasjonen?
-
- Poser
- Mood:
-
- Poser
- Mood:
Voidhanger wrote:Ta med deg Tommy og Tore! Kjøpte billett her om dagen sjølv.
Jepp, vi er selvsagt bankers. Hotell og alt er i boks, mangler bare billetten. Orker ikke å ta en Salsten i døra.
-
- Poser
- Mood:
-
- Poser
- Mood:
Goatblessed necropenis wrote:Skal du på Inferno forresten?
Har ikkje vore der sidan 2006, og trudde eigentleg ikkje det kom til å skje att med dei line-upane dei har hatt dei siste åra. Men i år er det plutseleg dritbra, så det luktar tur. Eg og Martin hadde sikta oss inn på Steelfest, men Inferno ser no meir aktuelt ut.
Goatblessed necropenis wrote:Får ikke til å betale med "Ticketfast" på billettservice siden. Pussig siden jeg kjøpte 3 Inferno billetter rett før jeg prøvde på BTG billetten. Andre som har problemer med dette?
Hvordan er folks erfaringer med "Reservasjon", er det trygt og hvor lenge har du reservasjonen?
Det fungerer, men du har kun 48 timer på deg til å hente billetten.
-
- Poser
- Mood:
Vorax wrote:Goatblessed necropenis wrote:Får ikke til å betale med "Ticketfast" på billettservice siden. Pussig siden jeg kjøpte 3 Inferno billetter rett før jeg prøvde på BTG billetten. Andre som har problemer med dette?
Hvordan er folks erfaringer med "Reservasjon", er det trygt og hvor lenge har du reservasjonen?Det fungerer, men du har kun 48 timer på deg til å hente billetten.
Takker og geitebukker!
-
- B
- Mood:
Voidhanger wrote:Ta med deg Tommy og Tore! Kjøpte billett her om dagen sjølv.
Regner med at du er klar for fylla minst en av kveldene da?
-
- Poser
- Mood:
Mortiferum wrote:Voidhanger wrote:Ta med deg Tommy og Tore! Kjøpte billett her om dagen sjølv.
Satsar på det!
-
- Rocker
- Mood:
Voidhanger wrote:Mortiferum wrote:Voidhanger wrote:Ta med deg Tommy og Tore! Kjøpte billett her om dagen sjølv.
Satsar på det!
Også dukker det opp en delegasjon fra Oslo for fyll og spetakkel.
Blant Oslo delegasjonens hovedoppgaver er å:
-Følge utviklingen i Bergens områder som er viktige for Oslo, analysere den politiske utviklingen i Bergen og holde departementene løpende orientert.
-Fremme Oslos bidrag, synspunkter og innspill overfor Bergens institusjoner, Beyond The Gates sekretariatet og Bergens overvåkningsorgan (som mest sannsynelig befinner seg i Nidaros).
-Bidra til å identifisere og utnytte fullt ut Oslos handlingsrom i sentrums omerådene, bryggen samarbeidet og det utenriks- og forsvarspolitiske samarbeidet med øvrige forstader i og rundt Bergen.
-Bidra til økt kunnskap og kompetanse om Bybanens spørsmål i Norge og overfor dem som besøker Oslo delegasjonen eller kontakter oss på annen måte.
![Image](http://www.metal-archives.com/images/8/9/6/0/8960_artist.jpg?5134)
-
- Poser
- Mood:
- Has thanked: 6 times