Jeg har full forståelse for at folk syns det er for mye gjenbruk av band på TDF, men det kommer nok til å bli litt gjenbruk på denne festivalen i årene som kommer også. Festivalen har et begrenset budsjett som gjør at jeg kun har mulighet til å fly inn et band i året (Bölzer koster det samme som å få inn et band fra Oslo ettersom de bare er to personer). Dette gjør at det etter min smak ikke er alt for mange aktuelle band å booke i Norge/Sverige. Da syns jeg at det er mye bedre å ha gjenbruk på band jeg selv gledelig ser mange ganger i året enn å booke band jeg selv syns middelmådige.
Til Dovre Faller 2014
-
- Rocker
En vesentlig forskjell er at Inferno (Og HitS, etc) nødvendigvis er kommersielle festivaler. Dovre er en hjemme alene-fest hos Morten som vi andre får lov å være med på. De andre har aldri vært en festival som først og fremst består av band som ledelsen vil se.
-
- Belieber
Ja, slutt med klaginga, folkens! Sist jeg sjekka var det frivillig å ta turen..kan sjekke igjen nå..jaggu, fortsatt frivillig!
-
- Belieber
-
- Poser
f**n, har lyst å reise hit. Men er så himmla langt.. Virker som max trivelig stemning.
-
- Poser
Klaging har det vel ikke vært, men kb mente at det var en elefant i rommet, altså noe man tiet om som burde vært diskutert (?)
Personlig har jeg inntrykk av at dette ikke er noe nytt i festivalens historie. Synes heller ikke at det er et problem og mener det blir litt søkt å sammenlikne det med et såpass etablert apparat som Inferno.
Dessuten tror jeg folk reiser av flere grunner enn kun banda. Turen er reisen liksom. Var du så opptatt med å kjøre bil at du gikk glipp av det viktige budskapet, Rintrah?
-
- Rocker
De som ikke har hørt Hege-vitsen, kan glede seg. Jeg skal framføre den i styrkeløftutstyr i år.
-
- Rocker
- Favourite genre: It's complicated
Tomas wrote:Jeg har hørt rykter om at det er mye gjenbruk av publikum på TDF. Dette må slås hardt ned på. Om det er samme line-up hvert år kan man i det minste skifte ut publikum.
Poeng, burde man ikke begynne å bli lei av å se på de samme trøtte trynene?
-
- Poser
Ja fader for en gjeng med nolduser.
Det er derfor jeg ikke reiser.

Choke! choke! choke! the devil we evoke!
-
- Poser
LostParadise wrote:Konstaterer bare at dette er Norges triveligste plass å være den 19.09 og 20.09.
Men ikke den 21.09.
-
- Poser
Triveligste stedet jeg har vært en søndag etter Dovre er bilen til @Dirant og @DenGulaGeten.
Æ længte hjæm te trøndersk jord, og fremførr alt, te Trondhjem der æ bor...