Conroy Bumpus wrote:Little Norway Pale Lager:
Makro med craft-kamuflasje. Terningkast tre, hvorav boksdesignet utgjør ett av poengene.
Vassne greier.
It is currently 29 Dec 2024, 19:43
De beste forumene for rock og metall - før var det Scream Magazine
Post by Kill.Fuck.Die. »
Conroy Bumpus wrote:Little Norway Pale Lager:
Makro med craft-kamuflasje. Terningkast tre, hvorav boksdesignet utgjør ett av poengene.
Vassne greier.
Post by Kill.Fuck.Die. »
Hachon wrote:Jeg testet Frydenlund Pale Ale for en ukes tid siden.
Makan til sprøyt, synes ikke det var et hint av pale ale i den.
Til og med Hansa IPA er bedre enn denne.
Ja, smakte ca ingenting. Hadde faktisk litt forhåpninger pga gammel oppskrift, men enten så var oppskriften dårlig eller så har man gjort noen grep.
Testet denne i går - Kopi Loewak fra De Molen. Den overlevde imponerende nok i kofferten hjem etter fjorårets Roadburn. Absolutt et bra øl. Like greit at jeg ikke leste beskrivelsen før nå.
Kopi Luwak or Civet coffee is the most expensive coffee in the world. The high price is not because of the rareness of the coffee berries themselves but because of the special production process. The coffee berries are eaten by the Luwak - a civet cat. The beans however can not be digested by the Luwak and therefor can be found in their pooh. The beans are washed and slightly roasted. This whole process of eating, pooh, find the pooh and treat the berries is very time consuming. This is of course reflected in the price of the coffee. Real coffee connaisseurs highly appreciate this coffee. And what does Brouwerij de Molen do with it? We use it in our own production process of brewing beer. Our Kopi Loewak is an Imperial Stout with incredible coffee flavours. Roasted and bitter like an expresso.
MeaCulpa wrote:Testet denne i går - Kopi Loewak fra De Molen. Den overlevde imponerende nok i kofferten hjem etter fjorårets Roadburn. Absolutt et bra øl. Like greit at jeg ikke leste beskrivelsen før nå.
Vil du lese mer?
http://world.time.com/2013/10/02/the-wo ... ical-scam/
Hachon wrote:Jeg testet Frydenlund Pale Ale for en ukes tid siden.
Makan til sprøyt, synes ikke det var et hint av pale ale i den.
Til og med Hansa IPA er bedre enn denne.
Enig, for noe vassent skvip. Hadde høyere forventninger ettersom Frydenlund Bayer er blant mine favoritt butikkøl.
Post by Presticide »
Syns ikke den var noe helt enormt, men den fortjener ikke en tredel av det prylet den må lide rundt om på nettet. På Studentsenteret koster en havliter femti spenn, og da er det foreløpig den over Carlsberg hver eneste gang. At bayeren måtte vike for dens skyld er dog helt utilgivelig.
Har endeleg drukke ein Mikkeller Beer Geek Breakfast, og likte den godt. Kaffismaken var (heldigvis) passe kamuflert, vil seie balansen var fin.
Også: Mikkeller / Brewdog I Harcore You IPA. Aaaaaltfor søt og fyldig. Eg vil ha min IPA knusktørr.
Og eit par gamle klassikarar: Trappistes Rochefort 8 og 10. Slik fyldige belgiske trappistar skal vere. Karamell, fylde, alkoholbitt. Ein av dei drakk eg for kald – desse må nærme seg romtemp for maksimal nyting.
Og Orval. Alltid hygg med belgisk pale ale med funk. For dei som likar litt stall i ølen sin. Mm.