Resultatet her er jo at man i den reneste anti-defamation league-stil gir jøder monopol på motbydelighet i forsøket på å avdekke en usagt antisemittisme. "Ersj, se den ekle dvergen, så jødisk og støtende!"
Den Store Du-Burde-Visst-Bedre-Enn-Å-Svadatråden
-
- Belieber
- Mood:
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
-
- Belieber
- Mood:
-
- Belieber
- Mood:
heden wrote:Hahaha.. Hmph jeg husker å ha både lært og lest at eddan var nedtegnet om og om igjen i flere århundrer før det årstalllet du nevnte.
Altså, man hadde jo ikke en skriftkultur før kirken meldte fast adresse i Norden - og knapt en gang da Snorre levde vil vel mange hevde.
Ja jo men siden den var skriblet på i lang tid så ja jo folkemunne og alt det der, de hadde nok et vrient forlagsmøte.
Men du har uansett mye mer peil enn det jeg har så da stoler jeg på deg.
-
- Poser
- Mood:
Anvlaibar wrote:
pwnd
DREKKA MERE - DREKKA DREKKA MER!
DREKKA DREKKA MER!
DREKKA DREKKA DREKKA MER!
Er ganske sikker på at det har klikket totalt for en kis som jeg kjenner fra tiden i Molde. Fikk avslag fra jazzlinja han søkte på, så nå poster han alskens skit på facebook. 26 Yin-Yangs of pot, sitater av Ledger (med bilde) og statuser om nyforelskelse og skrivelyst. Fikk dette i innboksen da jeg ba han om å ta det helt piano:
"Aldri! Ska i si koffor?
I har delt en spliff med Electric Wizard pga at i ikke e redd for menneska lenger
Sa terapeuten
Da psykologen spurte spørsmål; biologisk og psykologi hadde han ikke hørt i samme setning før. Og mens han ristet og vibrerte som en nøytronstjerne på sitt siste mentale vers satt jeg og tegnet kruseduller. Lo jeg inni meg over hvor mindfucked han ble da jeg spurte om vi kunne bytte roller.
Du må ikke bli så hipp at du ikke sett pris på livet, mann
Snakkes!"
-
- Poser
- Mood:
-
- Poser
- Mood: