Gorgar: Kun to lÄter. Likte det ikke, spesielt vokalisten trakk ned.
Ny Cobra-fan: BruunoRamone! For en j****g bra Compact Disc To Hell er. Til og med et Ăžrlite hakk bedre enn nye ADX.
It is currently 13 Mar 2025, 22:55
De beste forumene for rock og metall - fĂžr var det Scream Magazine
F***n! (Sensurerte selv, sÄ slipper Scream...). Jeg venter fortsatt pÄ Cobra. Satser pÄ at den dukker opp kjappere enn ei gjennomsnittlig Revenge-skive.
Jeg har Masterplan-skiva, men har ikke spilt den sĂŠrlig mye. Synes vokalisten passa greit til bandet, men skiva engasjerte tydeligvis lite. Skal se om jeg gir den en ny sjanse. Liker man bandet, vil jeg jo tro den faller i smak.
Progressive power metal outfit Steel Prophet has made public today the cover artwork for "Omniscient," the album that marks the band's come back ten years after the previous studio release.
The artwork was created by German artist Timo WĂŒrz and represents one of the central themes of the album: âThe Tree of Knowledge." According to a press release, âOmniscientâ is a concept-album based on an original story written by lead guitarist and founding member Steve Kachinsky Blakmoor, and the tree of knowledge of the cover represents a very important character in the plot.
Following Steveâs suggestions, Timo WĂŒrz has also created 12 additional original panels that will guide the listener through the whole story. On this regards, Steve adds âIt was great to work with Timo. His sense of form, color and space are impeccable. He has great imagination, and his familiarity with the concepts we wanted to work with made it a perfect fit in bringing the story ideas to life.â
âOmniscientâ will be released this summer via Cruz Del Sur Music.
Har faktisk sjekka Lightning sÄvidt tidligere, men husker ikke en pÞkk av hvordan det lÄt. Ikke fÄr jeg sjekka det nÄ heller, men det er jo selvsagt et pluss at det er snakk om sÞr-amerikanere.
Nye Cobra blir bare bedre og bedre for hver runde. f**n sÄ bra den er.
Post by LostParadise »
Nye Cobra er Ärets utgivelse sÄlangt, og det skulle ikke forundre meg om den ogsÄ er det nÄr Äret gjÞres opp. Rett frem Heavy Metal, uten for mye fix faxerier, som bare blir bedre jo mere du hÞrer pÄ det.
sumostig wrote:[youtube][/youtube]
Dette er et album jeg har entet hardt pÄ. Portrait og Crimen Laesae Majestatis Divinae er blant det ypperste innen sjangeren pÄ 2000-tallet, sÄ jeg ser selvfÞlgelig frem til denne. Synes det lÄter j****g bra.
j****g bra den nye skiva. MÄ friske opp igjen CLMD igjen, men er ganske sikker pÄ at jeg liker den nye bedre. Kommer forresten intervju med bandet i neste Scream.
En av de kjappeste og mer umiddelbare i hvert fall. Vokalen er ikke sÄ framtredende i helheten som pÄ den forrige skiva, virker det som. Ikke helt sikker pÄ om jeg liker det eller ikke ennÄ.
Oi, Falconer hadde jeg helt glemt. Knallbra band pÄ sitt beste. Fortsatt Blad pÄ vokal?