Null sympati. Måtte nettopp sende politi på naboene selv, to ganger på samme natt. Helt j****g.
Suppressor og headset, takk.
It is currently 12 Dec 2024, 13:26
De beste forumene for rock og metall - før var det Scream Magazine
Folk som har behov for å spille høy musikk midt på natta får heller flytte ut i skauen. Klipp dåkk og skaff dåkk arbeid.
Post by Conroy Bumpus »
Jeg skled og falt i formiddag.. Kutt i panna og vond arm.
Legen lo når jeg spurte om hvor lang sykemelding jeg får.
Post by Conroy Bumpus »
BlueGrot wrote:Arbeidsånden til en Høire-mand.
Den er ganske bra. Spiser Fishermans Friend.
Er sykmeldt 8 uker pga av beinbrudd og på den tiden kan jeg ikke belaste høyrefoten mer enn 25 kilo. Trenger ikke være noe mattegeni for å skjønne at det blir flere uker når det er snakk om arbeid der det er løfting og sittende arbeid. Blir smågal.
Post by DarthVidar »
Du kan trøste deg med at du ikke må ligge i strekk i det minste
Det maa bli slutt paa denne landssvikerpolitikken, og paa jukset i MGP!
Ja, det ville sugd max. Er bare litt i irritert stemning pga av at en fyrstikk klarte å få krykka ut av balanse. Det er småsprengt. Fortsetter jeg sånn ligger jeg i strekk snart hehe
Post by Terror_mit_uns »
Hadde vert digg med litt sykmelding nå.
Post by DarthVidar »
hateyou wrote:Ja, det ville sugd max. Er bare litt i irritert stemning pga av at en fyrstikk klarte å få krykka ut av balanse. Det er småsprengt. Fortsetter jeg sånn ligger jeg i strekk snart hehe
Lå én mnd i strekk pga komplisert armbrudd i '86. Kjiptnok det, men gutta jeg delte rom med hadde ligget der i strekk i over et halvt år pga kompliserte lårbeinsbrudd. Ouch
Post by evilbanana »
Brygger på noe skikkelig funky, men fastlegen min er på Sagene og jeg har ikke egenmelding før om fem uker.
Post by DarthVidar »
Da går man på legevakta
DarthVidar wrote:hateyou wrote:Ja, det ville sugd max. Er bare litt i irritert stemning pga av at en fyrstikk klarte å få krykka ut av balanse. Det er småsprengt. Fortsetter jeg sånn ligger jeg i strekk snart hehe
Lå én mnd i strekk pga komplisert armbrudd i '86. Kjiptnok det, men gutta jeg delte rom med hadde ligget der i strekk i over et halvt år pga kompliserte lårbeinsbrudd. Ouch
Legen fortalte meg at det var brudd flere plasser i lårbeinet så må si jeg kom heldig ut av at. Så da snakker vi skikkelig kompliserte saker hvis han låp der i over et halvt år slik. Stakkars fyr.