Null sympati. MÄtte nettopp sende politi pÄ naboene selv, to ganger pÄ samme natt. Helt j****g.
Suppressor og headset, takk.
Null sympati. MÄtte nettopp sende politi pÄ naboene selv, to ganger pÄ samme natt. Helt j****g.
Suppressor og headset, takk.
Folk som har behov for Ä spille hÞy musikk midt pÄ natta fÄr heller flytte ut i skauen. Klipp dÄkk og skaff dÄkk arbeid.
Jeg skled og falt i formiddag.. Kutt i panna og vond arm.
Legen lo nÄr jeg spurte om hvor lang sykemelding jeg fÄr.
Er sykmeldt 8 uker pga av beinbrudd og pÄ den tiden kan jeg ikke belaste hÞyrefoten mer enn 25 kilo. Trenger ikke vÊre noe mattegeni for Ä skjÞnne at det blir flere uker nÄr det er snakk om arbeid der det er lÞfting og sittende arbeid. Blir smÄgal.
Du kan trÞste deg med at du ikke mÄ ligge i strekk i det minste
Det maa bli slutt paa denne landssvikerpolitikken, og paa jukset i MGP!
Ja, det ville sugd max. Er bare litt i irritert stemning pga av at en fyrstikk klarte Ä fÄ krykka ut av balanse. Det er smÄsprengt. Fortsetter jeg sÄnn ligger jeg i strekk snart hehe
hateyou wrote:Ja, det ville sugd max. Er bare litt i irritert stemning pga av at en fyrstikk klarte Ä fÄ krykka ut av balanse. Det er smÄsprengt. Fortsetter jeg sÄnn ligger jeg i strekk snart hehe
LÄ én mnd i strekk pga komplisert armbrudd i '86. Kjiptnok det, men gutta jeg delte rom med hadde ligget der i strekk i over et halvt Är pga kompliserte lÄrbeinsbrudd. Ouch
Brygger pÄ noe skikkelig funky, men fastlegen min er pÄ Sagene og jeg har ikke egenmelding fÞr om fem uker.
Da gÄr man pÄ legevakta
DarthVidar wrote:hateyou wrote:Ja, det ville sugd max. Er bare litt i irritert stemning pga av at en fyrstikk klarte Ä fÄ krykka ut av balanse. Det er smÄsprengt. Fortsetter jeg sÄnn ligger jeg i strekk snart hehe
LÄ én mnd i strekk pga komplisert armbrudd i '86. Kjiptnok det, men gutta jeg delte rom med hadde ligget der i strekk i over et halvt Är pga kompliserte lÄrbeinsbrudd. Ouch
Legen fortalte meg at det var brudd flere plasser i lÄrbeinet sÄ mÄ si jeg kom heldig ut av at. SÄ da snakker vi skikkelig kompliserte saker hvis han lÄp der i over et halvt Är slik. Stakkars fyr.
Users browsing this forum: Google [Bot] and 27 guests