Welcome to %s forums

De beste forumene for rock og metall - før var det Scream Magazine

Login Register

Keep it True

Archive on Scream Magazine from 2019 and older.

Hege
Poser
Poser
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Keep it True

Post by Hege »

Marken wrote:

Så j****g bra, Pål!
Kringen og jeg suser i hvert fall med et tog som går 0910 fra Gardermoen. Tipper vi suser rundt 0600 fra Gjøvik, så da er det bare å slenge deg med i bilen. Retur er klokka 1940 fra Frankfurt. Vi meldes nærmere.

Erlend: Ikke sikker på når toget går, men Hege har nok stålkontroll på den biten.

Toget går 12:37!

Herlig at du fikk det til, Pål! :-D

Hege
Poser
Poser
Mood:

Post by Hege »

Og når det kommer til VÆRET, så ser det per i dag ut som det blir sol/halvskyet og ca 20 grader. Gressflekk, solbriller, sprudlevann og Riot!

Marken
Rocker
Rocker
Mood:

Post by Marken »

Åhh, we're the kids of the underground...

knuthulhu
Poser
Poser
Mood:

Post by knuthulhu »

Marken wrote:

Hvilke skiver slippes på KIT i år? Kommer på følgende i farta: Battleroar, Mausoleum Gate, Portrait, Mortalicum, Hitten, Meliah Rage, Deep Machine, High Spirits, Vestal Claret, Helstar. Noen flere? My Graveyard pleier jo å slippe noen saker, men de har ikke oppdatert sida si på år og dag. Får sende han en mail.

Kommer ikke på noe mer som ikke er reutgivelser og det er vel ikke noe du prioriterer :wink: Fin oversikt, skal ha noen av disse.

Marken wrote:

Åhh, we're the kids of the underground...

Åh, nei :naughty: det er vi ikke det så!

Takker for værmeldingen - skal bli godt å slippe bort fra snøen

"Even s***n wears leather"

Marken
Rocker
Rocker
Mood:

Post by Marken »

Nei, reutgivelser blir det dårlig med.

...and there's a riot in everyone!

Hege
Poser
Poser
Mood:

Post by Hege »

Hege wrote:

Og når det kommer til VÆRET, så ser det per i dag ut som det blir sol/halvskyet og ca 20 grader. Gressflekk, solbriller, sprudlevann og Riot!

Akkurat nå er det litt ymse. http://www.yr.no/sted/Tyskland/Baden-W% ... arsel.html

PS! Håper jeg blir frisk. :cry: Femte dagen med vassen form her.

Marken
Rocker
Rocker
Mood:

Post by Marken »

God bedring, Hege!

Allerede funnet frem Imodium, Paracet og Ibux. Resten av småtteriet pakkes onsdagskvelden. Håper på fint vær, hvis ikke er det jo ikke noe annet å finne på enn å få med seg bandene på scena.

Topic author
PsychoDad
Belieber
Belieber
Mood:

Post by PsychoDad »

Du har billetten min ikkje sant?

SisterValerie
Belieber
Belieber
Mood:

Post by SisterValerie »

Marken wrote:

Herr Stormoen overtar billetten til HAD.

Haha. Det var han kompisen min skulle ha billett til... Så det var jo fint.

knuthulhu wrote:

Hyggelig om vi får med enda flere folk neste år. Jeg anbefaler overnatting på Rebenof i Beckstein for alle nykommere - vi forhåndsbestiller vel to store rom til neste år også (?)

Avskjedsturen min i år, ser det ut som.

Kom nettopp hjem fra Riga og London, så får se om jeg gidder dra. Betaler rommet uansett iallefall. Orker ikke pakke koffert igjen...

Marken
Rocker
Rocker
Mood:

Post by Marken »

Kom igjen, Sister!

Pål: Jepps, tar med billetten din.

Hege
Poser
Poser
Mood:

Post by Hege »

Marken wrote:

Handla de to Iron Curtain-skivene for å sjekke ut før KIT. Debuten er så som så, mens andreskiva, Jaguar Spirit, er grei underholdning. Spesielt Cheaper Whiskey Woman og Rangers Attack er trivelige låter, så dem kan jeg fint ta en titt til før Liverpool setter igang stormløpet mot Chelsea.

Jeg synes debuten er grei underholdning, så da faller vel Jaguar Spirit i god jord hos meg vil jeg tro! Har ikke hørt den.

Marken
Rocker
Rocker
Mood:

Post by Marken »

Hege wrote:
Marken wrote:

Handla de to Iron Curtain-skivene for å sjekke ut før KIT. Debuten er så som så, mens andreskiva, Jaguar Spirit, er grei underholdning. Spesielt Cheaper Whiskey Woman og Rangers Attack er trivelige låter, så dem kan jeg fint ta en titt til før Liverpool setter igang stormløpet mot Chelsea.

Jeg synes debuten er grei underholdning, så da faller vel Jaguar Spirit i god jord hos meg vil jeg tro! Har ikke hørt den.

Tenker vi sier treer til debuten og en svak firer til andreplata. Brukbart, men ikke helt H.e.a.t.

Været ser forresten hakket bedre ut nå. Tror ratt dette kan bli riktig så trivelig.

Hege
Poser
Poser
Mood:

Post by Hege »

Oh yesh!

Gleder meg alvorlig mye, altså. Om det så blir edruskap og paracet på meg (men det blir det ikke). Har allerede begynt å pakke her (jeg er av typen som egentlig pleier å pakke på overtid). Personlig rekord i tights i år, karer!

SisterValerie
Belieber
Belieber
Mood:

Post by SisterValerie »

Hege wrote:

Oh yesh!

Gleder meg alvorlig mye, altså. Om det så blir edruskap og paracet på meg (men det blir det ikke). Har allerede begynt å pakke her (jeg er av typen som egentlig pleier å pakke på overtid). Personlig rekord i tights i år, karer!

Kan du pakke litt for meg og?

Hege
Poser
Poser
Mood:

Post by Hege »

SisterValerie wrote:
Hege wrote:

Oh yesh!

Kan du pakke litt for meg og?

Jeg kan si til deg som Acrid pleier å si til meg når jeg synes noe er kjedelig og ekstremtiltak: "Se på det som en jobb".

#-o

Hege
Poser
Poser
Mood:

Post by Hege »

Nå gleder jeg meg i hjel.

Bija
Poser
Poser
Mood:
Been thanked: 2 times

Post by Bija »

og (og evt. andre som ikke har det nye nummeret mitt) - om dere ikke finner meg i varetekt, rosebusken eller boblebadet så er nummeret mitt: 94191349 (\m/)

Punkebija
Hater staten
Hater snuten
Men mest av alt hater han gluten

TMU 2014

Hege
Poser
Poser
Mood:

Post by Hege »

Nydelig tur og mange gullkorn, som alltid. Vakker gjeng!

Musikalsk høydepunkt var uten tvil Jag Panzer. Ample Destruction i sin helhet, og Chain of Command + Shadow Thief. Ekte gull <3 Fast as a Shark med illustrerende haifinne-bevegelser var også fint.
Temmelig greit å møte THE TYRANT utafor hallen dagen etter også. Ble nusset på og løftet.

Gleder meg til neste år! Lineup'en er allerede ganske syk, og billetten er handlet inn.

SisterValerie
Belieber
Belieber
Mood:

Post by SisterValerie »

Kan ikke skjønne at jeg kjøpte whiskey på taxfree'n etter 3 dager med whiskey.... over og ut for i år.

Hege
Poser
Poser
Mood:

Post by Hege »

Image

Kommer ikke over de sandalene her.

Locked Previous topicNext topic