Marken wrote:Programmed og diverse screamere, haha:
Litt glad Kring der, ja.
It is currently 21 Nov 2024, 16:27
De beste forumene for rock og metall - før var det Scream Magazine
Post by SisterValerie »
Marken wrote:Programmed og diverse screamere, haha:
Hahaha, er det Kringen som står og hopper?
Det var da en fin tur, var det ikke? Quite nice.
Flere høydepunkter, men dritinga var best, uten at vi trenger å utdype. Turen hjem gikk faktisk helt fint også, selv om jeg mista Visakortet på vei hjem. Har ganske karslig stemme i dag, men klassen min er noe uregjerlige, så dypere stemmeleie er egentlig en fordel.
Flotsam and Jetsam var wunderbar!
SisterValerie wrote:Marken wrote:Programmed og diverse screamere, haha:
Hahaha, er det Kringen som står og hopper?
Oisann! Jaja, lite å si på entusiasmen i hvert fall. Knallbra tur som vanlig, slet "litt" på jobb i dag.
Post by SisterValerie »
PsychoDad wrote:SisterValerie wrote:PsychoDad wrote:For ein bollebjørn av ein tur.
I can pay.
Imagine he was me and I was called etc. etc. etc.Var egentlig berre Flotsam eg synes var dritkult av banda, men som alltid på desse turane kjem det musikalske i sjette rekke bak sosialisering, posering, boblebad, sigarrøyking og minttu.
Neste år faller musikken til en 7.plass. Hugo rykker inn på 3.
Hugo-vors neste år ja. Litt voident om nøyaktig samme gjengen sit på dei andre borda då også.
Mangler bare de med drepende blikk da.
Jeg kommer forøvrig ikke over hvor fjern jeg var da jeg møtte deg på København-flyplassen, haha. "OKEJ HADET BRA" midt i setningen din. Jeg var på feil terminal.
Hege wrote:TheUnborn wrote:Er det slik at lysene i Keep It Through-hallen ikke slukkes når det er gig?
Som her:"Slukkes"? Det lyset der er dagslys.
Edit: Sistah kom meg i forkjøpet.
Dekk for vinduene?
Rene utendørsfestivalen, inne.
Samma, artig ser det ut som det var okkesom.
Post by SisterValerie »
TheUnborn wrote:Hege wrote:TheUnborn wrote:Er det slik at lysene i Keep It Through-hallen ikke slukkes når det er gig?
Dekk for vinduene?
Rene utendørsfestivalen, inne.Samma, artig ser det ut som det var okkesom.
Du får sende de et brev og be de fikse saken.
SisterValerie wrote:TheUnborn wrote:Hege wrote:TheUnborn wrote:Er det slik at lysene i Keep It Through-hallen ikke slukkes når det er gig?
Dekk for vinduene?
Rene utendørsfestivalen, inne.Samma, artig ser det ut som det var okkesom.
Du får sende de et brev og be de fikse saken.
Ooohhh...
Jeg har nå fått bekreftet to rom på Rebenhof til neste års KIT sammen med en hyggelig notis fra Hr. Bauer (men han får aldri vite hvor hyggelig det var å sitte på hos Fr. Bauer til jernbanestasjonen).
Hvordan klarer dere å bli så utkjasa på mandag etter KIT, forresten? Jeg var i bra form, men sov litt lenger enn vanlig.
Lyset i hallen er problematisk. Løsning: Unborn to the rescue!
Post by SisterValerie »
knuthulhu wrote:Jeg har nå fått bekreftet to rom på Rebenhof til neste års KIT sammen med en hyggelig notis fra Hr. Bauer (men han får aldri vite hvor hyggelig det var å sitte på hos Fr. Bauer til jernbanestasjonen).
Hvordan klarer dere å bli så utkjasa på mandag etter KIT, forresten? Jeg var i bra form, men sov litt lenger enn vanlig.
Mandagen var en drøm, sammenlignet med i dag...
Jeg var på vinsmaking i går. Jepp. Ikke hadde de Hugo heller. Våkner hver natt av akutt pustebesvær. Eneste som holder meg flytende er vissheten om badekaret jeg planlegger å senke det sønderskutte krigsskipet mitt i når jeg kommer hjem.
Skyclad wrote:My friends turn to me - wonder what I am doing,
drinking and smoking like somebody died.
I said "Leave me alone I'm just building a ruin,
The spirits have sunken - so the wreckage must rise."
knuthulhu wrote:Jeg har nå fått bekreftet to rom på Rebenhof til neste års KIT sammen med en hyggelig notis fra Hr. Bauer (men han får aldri vite hvor hyggelig det var å sitte på hos Fr. Bauer til jernbanestasjonen).
Kjørte hun deg i Range Rover`n? I 140 km/t? Fet bil, og trivelig dame, men hyggelig er ikke et ord jeg ville brukt om kjøreturen vi hadde ned, i hvert fall.
Sånn ellers har formen vært helt super, det gjelder bare å sove gjennom halve festivalen, få med seg høydepunktene, og ta fri på mandagen.
Lyset i hallen er jo dritfett, det er jo akkurat som å være ute, helt til sola går ned, da er det akkurat som å være inne.
TheUnborn wrote:Marken wrote:Programmed og diverse screamere, haha:
Tom synger fortsatt bra, han. Spilte de "Immune"?
Lurer på om setlista så noenlunde slik ut, i så fall ja:
Swim or Drown
Programmed
Fire in Your Skin
Secret Stare
What They've Done
Obscure the Sky
Distortion
Balancing Act
Immune
Invention
Killing Machine