Welcome to %s forums

De beste forumene for rock og metall - før var det Scream Magazine

Login Register

Game of Thrones [HBO]

Archive on Scream Magazine from 2019 and older.
User avatar

fantomas
Poser
Poser
Posts: 203
Joined: 13 Nov 2003, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Game of Thrones [HBO]

Post by fantomas »

Fått passet tydelig påskrevet, så vi får håpe det ja :)
Acrid wrote:Det aristocratisque Sprog, med den bløde Ordklang og de Laaneord divine, er for os Vællykkede og Smukke en vælplassered Øx mot den snafsede Proletarknold.

User avatar

RKKB
Rocker
Rocker
Posts: 682
Joined: 16 Nov 2013, 07:08
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Age: 52

Post by RKKB »

Heeeeyyyy... Jeg "spoler" ikke over ALLE sekvensene med hun der Stark-jenta med de triste øynene, bare de fleste, særlig der det er tårer i øynene hennes.

Jeg har nå sett 5 episoder, og legger med glede merke til at det er mindre gåing, mindre riding, mindre løping og mindre seiling enn tidligere! Nå står de mye, mye mer i ro. Men det prates selvsagt desto mer...

User avatar

Topic author
Slynt
Poser
Poser
Posts: 361
Joined: 06 Jul 2008, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Age: 49

Post by Slynt »

...men alt som sies får payoff :)
Image

User avatar

Onyx
Queen of Svada
Posts: 92
Joined: 17 Mar 2006, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Onyx »

RKKB wrote:Heeeeyyyy... Jeg "spoler" ikke over ALLE sekvensene med hun der Stark-jenta med de triste øynene, bare de fleste, særlig der det er tårer i øynene hennes.

Du er litt som de folka som bare trykket vekk all skriften når de spilte Final Fantasy VII. Hata de folka. :-D
send them to sleep

User avatar

Udunpute
Poser
Poser
Posts: 411
Joined: 29 Jul 2003, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Age: 40

Post by Udunpute »

Jeg er så fascinert av folk som er "så lei av all pratinga". Hva er det egentlig de er ute etter? Sverdkamp, store slag og konstant nakenhet?
I never looked around, never second-guessed
Then I read some Howard Zinn now I'm always depressed
And now I can't sleep from years of apathy
All because I read a little Noam Chomsky

User avatar

brodie
Belieber
Belieber
Posts: 70
Joined: 29 Jul 2003, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Age: 43

Post by brodie »

Tror det er derfor ganske mange ser på egentlig.

User avatar

RKKB
Rocker
Rocker
Posts: 682
Joined: 16 Nov 2013, 07:08
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Age: 52

Post by RKKB »

Onyx wrote:
RKKB wrote:Heeeeyyyy... Jeg "spoler" ikke over ALLE sekvensene med hun der Stark-jenta med de triste øynene, bare de fleste, særlig der det er tårer i øynene hennes.

Du er litt som de folka som bare trykket vekk all skriften når de spilte Final Fantasy VII. Hata de folka. :-D

Mulig, men jeg har aldri spilt Final Fantasy. Og de siste spillene jeg spilte, var vel på Commodore 64, eller mulig det var Amiga 500. Etter det mistet jeg interessen og gikk over til musikkverdenen. Men ja, det er mye bra som blir sagt i GoT, og det er en del prat der du vet hvordan scenen ender etter to setninger. Det bare tar 4-5 minutter før de kommer frem til slutten av sekvensen!

User avatar

RKKB
Rocker
Rocker
Posts: 682
Joined: 16 Nov 2013, 07:08
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Age: 52

Post by RKKB »

Sett ferdig hele sesong 4. Jeg skal f**n IKKE se den j***a sesong 5 når den kommer.

Her er spoiler for sesong 5: I motsetning til sesong 1, 2 og 3 der de gikk og red og pratet hele j***a tiden, så stod de stort sett i ro og pratet i sesong 4. Jeg ser sikker på at i hele j***a sesong 5 så skal de sitte og prate. Og, må alle snakke så j***a saaaaaaakte hele tiden... f**n heller.

User avatar

Nils Barvåg
Poser
Poser
Posts: 321
Joined: 09 Aug 2003, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Age: 55

Post by Nils Barvåg »

Måtte du se førti episoder før du skjønte at GoT i hovedsak er et kostymedrama? ;)
"Only those who keep the faith shall escape the wrath of the Metallian..."

User avatar

Udunpute
Poser
Poser
Posts: 411
Joined: 29 Jul 2003, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Age: 40

Post by Udunpute »

RKKB wrote:Sett ferdig hele sesong 4. Jeg skal f**n IKKE se den j***a sesong 5 når den kommer.

Her er spoiler for sesong 5: I motsetning til sesong 1, 2 og 3 der de gikk og red og pratet hele j***a tiden, så stod de stort sett i ro og pratet i sesong 4. Jeg ser sikker på at i hele j***a sesong 5 så skal de sitte og prate. Og, må alle snakke så j***a saaaaaaakte hele tiden... f**n heller.

Hold deg til 24 og CSI.
I never looked around, never second-guessed
Then I read some Howard Zinn now I'm always depressed
And now I can't sleep from years of apathy
All because I read a little Noam Chomsky

User avatar

RKKB
Rocker
Rocker
Posts: 682
Joined: 16 Nov 2013, 07:08
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Age: 52

Post by RKKB »

Udunpute wrote:
RKKB wrote:Sett ferdig hele sesong 4. Jeg skal f**n IKKE se den j***a sesong 5 når den kommer.

Her er spoiler for sesong 5: I motsetning til sesong 1, 2 og 3 der de gikk og red og pratet hele j***a tiden, så stod de stort sett i ro og pratet i sesong 4. Jeg ser sikker på at i hele j***a sesong 5 så skal de sitte og prate. Og, må alle snakke så j***a saaaaaaakte hele tiden... f**n heller.

Hold deg til 24 og CSI.

Takk for tipset. CSI har jeg aldri sett, faktisk, men 24 har jeg sett. Med og uten favoritten Aksel Hennie!

Ser Breaking Bad for tiden. Det er mye prating der også, men de står nå ikke bare rett opp og ned og prater. Kjører bil gjør de også, og det har jeg ikke sett noe av i Game Of Thrones!

User avatar

Böh!
Rocker
Rocker
Posts: 730
Joined: 10 Sep 2006, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Böh! »

Dei har garantert køyrt brannbil i ein av mange semieroitske scener.
Sent from my Acer Aspire using Bulgorttalk

Image

User avatar

BlackMage
Poser
Poser
Posts: 429
Joined: 02 Oct 2005, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by BlackMage »

Pre heh heh

User avatar

Lugubriel
Rocker
Rocker
Posts: 642
Joined: 30 Mar 2004, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Lugubriel »

Ferdig med sesong 4, og her når de (og muligens overgår) sesong 1 igjen. Dramaturgi, oppbygging og pacing - det meste stemmer. Tok meg ikke i å kjede meg én gang i løpet av de ti episodene, og slutten av episode 2: tidenes payoff. Digga at hele episode 9 var viet The Wall, ble som en liten film inni serien, og finalen levnet ikke lave forventninger til neste sesong akkurat. j****g kjipt å ikke ligge etter lenger, nå må jeg vente som alle andre. Terningkast sterk femmer (må jo holde det åpent for at det kan bli ENDA bedre, men i mine øyne hadde denne sesongen stort sett alt).
Image

User avatar

Olavr
Poser
Poser
Posts: 271
Joined: 10 Aug 2003, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Olavr »

Denne "spin-offen" er fetest:
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=DFVf2Qs7ynk[/youtube]

User avatar

Wraith
Rocker
Rocker
Posts: 874
Joined: 03 Feb 2006, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Age: 39

Post by Wraith »

Da har jeg gitt meg i kast med bok 1, og går inn for å ha lest alle innen sesong 5. Forøvrig en j****g bra bok. Ned Stark er faenmeg mannen over menn, og Tyrion er muligens tidenes feteste litterære figur.
Vi døde ikke... Vi har aldri levd.

Locked Previous topicNext topic