Tons of rock festival - Halden
-
Topic author - Poser
- Mood:
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Tons of rock festival - Halden
Meget bra helg. Det mest fungerte bra. Anthrax vant klart, men mange bra konserter generellt.
-
- Rocker
- Mood:
MARDVK wrote:One Tail:
Kanongig, bra lyd og det meste stemte. Artig at Øyvind spydde over trommesettet under konserten. Kvalm, si! Grillegrill. Terningkast 5, lætt.
Haha, i alle dager!?

Purity comes when death is all.
Jan wrote:Begge bandene leverte, selv om In Solitude manglet 'To Her Darkness'.
De manglet så veldig mye mer enn som så, som f.eks. en variert setliste. Men for all del, fortsatt et kult liveband.
-
Feiende flott festival forøvrig. Vel blåst!
-
- Belieber
- Mood:
Forberedt på alt!Katinka wrote:Jeg og ekstremplanlegger Kristine er klare for morgendagens strabaser!
Vanvittig bra helg selv om formen på fredag var litt crap. Formen tok en høydare på lørdag når jeg benyttet meg av spritserveringen.
Fikk sett In Solitude for første gang og det var helt awesome! Fått veldig sansen for de etter Sister. Obli var bra som alltid. OTOH var bra som alltid, men teltscenen hadde litt crap lyd på de fleste banda på halvdelen mot scena. Fikk ikke med meg spy-scenarioet, men det var kanskje like greit. Fikk med meg et kvarter av Turbo og det var kult. Ghost var bra, men jeg likte Papa bedre når han ikke sa så mye mellom låtene. Vokalen virket litt lysere enn den har pleid å være. Bra, men forrige gang jeg så de var en helt annen opplevelse. Det lille jeg så av Anthrax var kult, selv om jeg aldri har vært spesielt stor fan. Slayer var også en veldig positiv overraskelse. Aldri sett de før og aldri vært blodfan. Men de spilte Black Magic og generelt veldig ålreit setliste. Good s**t!
Runkinga til Kampfar og tanksen til Sabaton var god underholdning i 2 minutter.
The Countess laughs and sips her wine.
Utrolig trivelig festival i megahyggelige omgivelser. Bra arrangert med god mat, hyggelige folk, variert program, korte avstander og generelt kos all over the fjøl. Bare synd jeg sleit med feber. Som vanlig. Eneste som var synd, som flere nå har påpekt, er at det var generelt lite oppmøte i teltet. Kankje man burde vurdert et mindre telt? Får håpe fastivalen ikke gikk fryktelig mye i underskudd, for dette vil jeg gjerne dra på igjen.
That secret Path leads the Ahran to mental woe unspeakable; woe for the dead, and helpless pity for the men of Karmic sorrow; the fruit of Karma Sages dare not still.
Dritkul festival!
så in solitude, obliteration, ghost, year of the goat og otoh, som alle leverte veldig bra. veldig bra kulinarisk utvalg, og cashless var ikke så vanskelig å hanskes med (selv om det bare gikk opp til 1200), men må stusse over de ansatte i tvangstøye-boden. synes at ble litt vanskelig til slutt å måtte peke og grave seg frem mellom merch fordi de ansatte ikke hadde hørt om bandet...
så in solitude, obliteration, ghost, year of the goat og otoh, som alle leverte veldig bra. veldig bra kulinarisk utvalg, og cashless var ikke så vanskelig å hanskes med (selv om det bare gikk opp til 1200), men må stusse over de ansatte i tvangstøye-boden. synes at ble litt vanskelig til slutt å måtte peke og grave seg frem mellom merch fordi de ansatte ikke hadde hørt om bandet...

-
- Rocker
- Mood:
BITTERT å måtte dra rett etter spellinga, siden det var jo bare trivsel all the way. Reptilian var kanon, off course. In Solitude var bra, men milevis bedre på hellfest igår. obli gigen var helt grei, men artig å spille, synes det var bra med folk.
Ellers bra organisert og veldig fin festival-site, så håper det blir igjen. Mener jeg hørte at de hadde nok betalende til at det gikk rundt, men har det ikke bekrefta. Håper det i alle fall!
Ellers bra organisert og veldig fin festival-site, så håper det blir igjen. Mener jeg hørte at de hadde nok betalende til at det gikk rundt, men har det ikke bekrefta. Håper det i alle fall!
-
- Poser
- Mood:
Bjørge er vel kjent for å få festivaler opp og gå, så det blir garantert flere.
Det maa bli slutt paa denne landssvikerpolitikken, og paa jukset i MGP!
Koste meg gluggers hele helga igjennom. Eneste minuset var null sprit, ble kraftig lei øl utpå lørdagen. (hadde VIP-bånd til hele festivalen, trodde det kun gjaldt fredagen. Pælma det før jeg skjønte hvor VIPen var , fikk tak i nytt i det alle barene stengte lørdag haha). Høydepunkter: Purson, GHOST, Reptilian, In Solitude, Slaaaayyyyyeeeeeerrrrrrr, Backstreet Girls, sitte på kanten og se WASP, henge på gresset til Black Debbath, pølsa, Slangen, fjas i kanonhull, "rock on!" (sagt med stor innlevelse av noen av de minst rocka menneskene jeg har sett), IKKE baja-maja men ordentlige dasser, lite køer, stort sett fint vær og en drøss med trivelige mennesker. Også settinga a'gitt. Perfekt sted for festival. Mer Tons Of Rock takk.
-
- Poser
- Mood:
Hællvettes Møkka-vaktMARDVK wrote:Gud bedre jeg var beautifull igår. Helmaks. Artig å se Slangen kasta ut for fjerde gang allerede i 8-draget! Ny dag, nye muligheter idag!

Fikk hotell i Halden, etter å ha stått i evigheter på venteliste. Dèt redda opplevelsen for min del.
Storkoste meg maks hele festivalen, og stien opp og ned til festningen gjorde at ølen smakte enda bedre.
Storkoste meg maks hele festivalen, og stien opp og ned til festningen gjorde at ølen smakte enda bedre.

-
- Poser
- Mood:
Hørte om mosh-pit stoppinga.Ble også prata til når jeg digga på første rad på Slayer.Måtte ta det litt rolig.Ja jøss,lett å stå i ro på Slayer konsert.Høres jo nesten ut som halvparten av tilskuerne ble hivd ut/snakka til.Området var bra å ha festival på,men håper på dårlig line-up neste år så jeg slipper å dra dit mer.Hadde han vakt-dusten fra fredag prøvd å hive meg ut før Slayer hadde jeg sittet i fengsel nå.
-
- Rocker
- Mood:
-
Topic author - Poser
- Mood:
Samme vaktene som var på Spydeberg rock festival, fikk ikke samme inntrykk av dem faktisk. Men dem holder seg vel til Norsk regelverk. Man skal ikke væra synelig berusa på et sjenkeområde/pub, da er vel rett ut og null å niks mer å få i glasset.