Stian wrote:Vorax wrote:
Jeg er glad i denne type bøker, men Tom Egeland er bedre enn Brown
Haha, særlig.
Jeg liker dem bedre enkelt og greit. Brown er bedre til å skrive, men Egeland underholder mer.
Sent from my iPhone using Tapatalk
It is currently 20 Jan 2025, 15:47
De beste forumene for rock og metall - før var det Scream Magazine
Post by evilbanana »
Skal begynne på den nå!Voidhanger wrote:Neil Gaiman - Ocean at the End of the Lane. Kjekk eventyrbok for vaksne, som kanskje er litt i barnslegaste laget. Vanskeleg å legge frå seg.
DJGADD wrote:Du virker å ha mye tid OJ.
Heftig å lese hele King bibliografi. Mannen har jo driti bøker og ikke alt er like bra.
Ville vurdert å lese Bachmann kronologisk samtidig. Mer lettlest som regel og greit med litt avveksling. Har lest langt i fra alt av King, men Rose Madder, Geralds Game, Insomnia, Fire Starter og The Dark Half står igjen som bra greier.
King er god på menneskejakt. Litt mer slitsomt med de mer kristne greiene som siste del av Desperation.
Lykke til.
Post by OJTheViking »
Udunpute wrote:Mine favoritter er Dolores Claiborne, Insomnia, The Shining, Carrie, The Green Mile, Misery, From a Buick 8 og naturligvis The Dark Tower-serien.
Enig i at Bachman-bøkene like gjerne kan leses kronologisk sammen med resten.
Post by OJTheViking »
Pandora wrote:Leser denne for øyeblikket:
Synes den er overraskende bra. Går ganske detaljert gjennom oppstarten av bandet og de tre første skivene, og mindre fokus på resten. Gråt en skvett i beskrivelsen av da Burton ble drept (NB: spoiler! ehehe).
Post by OJTheViking »
Pandora wrote:Er da innafor å skrive at noen blir drept i en ulykke?
Post by Sleeping Villager »