Sist sette film
Django Unchained også. Jeg ble virkelig drittlei oppskrytte Tarantino med de siste filmene hans men denne var av samme kvalitet som Pulp Fiction. Midt i filmen lurte jeg faktisk på om det var det beste han hadde laget, dessverre ble den for lang for sitt eget beste. 5/6
-
- Poser
- Mood:
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Non Stop med Liam Neeson. Grei æksjn film som nesten er glemt igjen i dag. ikke forvent noe, så kan denne ses på en fyllesjuk kveld. 3/6
Iron Sky.
Alle har vel sett den, men lell. "B-film med vilje" som handler om nazister på månen som skal invadere jorda. Absurd opplegg, men ganske kul lell. Romskip og nazister blir sjelden feil (på film).
4/6
Alle har vel sett den, men lell. "B-film med vilje" som handler om nazister på månen som skal invadere jorda. Absurd opplegg, men ganske kul lell. Romskip og nazister blir sjelden feil (på film).
4/6
-
- Poser
- Mood:
The Heat - 3/6
Buddycopfilm, bare med kvinnelige cops. Full av sedvanlige blødmer unt so weiter, men humret litt her og der.
Buddycopfilm, bare med kvinnelige cops. Full av sedvanlige blødmer unt so weiter, men humret litt her og der.
Det maa bli slutt paa denne landssvikerpolitikken, og paa jukset i MGP!
Har så j****g lyst til å henge med Kevin Smith, må være tidenes anekdoteforteller.
[BBvideo 560,340]https://www.youtube.com/watch?v=vgYhLIThTvk[/BBvideo]
Non-rising body from the grave showing new reality
What I am, what I want, I'm only after death
What I am, what I want, I'm only after death
Alle de q and a-sessions hans er fantastiske.
I never looked around, never second-guessed
Then I read some Howard Zinn now I'm always depressed
And now I can't sleep from years of apathy
All because I read a little Noam Chomsky
Then I read some Howard Zinn now I'm always depressed
And now I can't sleep from years of apathy
All because I read a little Noam Chomsky
-
- Poser
- Mood:
Har sjekka ut noen av de podcastene han gjør. Kan være ganske morsomt til tider.Dirant wrote:Har så j****g lyst til å henge med Kevin Smith, må være tidenes anekdoteforteller.
Big McLargehuge
Har ikke sjekka ut noe på et godt år ellerno selv, synes det ble litt mye syting over andre kjendiser osv. Spesielt etter den hendelsen med Bruce Willis. Men han er flink til å prate, så kanskje jeg skal laste ned noen nye og høre.
Big McLargehuge
Kevin Smith er arketypen av folk som blir kåte av å høre sin egen stemme. Han er som andre sier veldig flink til å prate, tidvis artig og utvilsomt underholdende, men alt i alt ganske kvalm og selvopptatt.
Plusser du på selvmedlidenheten om å være feit, den konstante sutringen/drittslengingen om andre personligheter i en business som tross alt er preget av spesielle folk og den übermongoloide klesstilen gjør at jeg heller hadde lenket meg fast til et tog enn å henge med kisen.
On-topic: Dog Soldiers. Igjen. Uff... betydelig verre enn jeg husket den. Jeg var sikkert full første gang jeg så den.
Plusser du på selvmedlidenheten om å være feit, den konstante sutringen/drittslengingen om andre personligheter i en business som tross alt er preget av spesielle folk og den übermongoloide klesstilen gjør at jeg heller hadde lenket meg fast til et tog enn å henge med kisen.
On-topic: Dog Soldiers. Igjen. Uff... betydelig verre enn jeg husket den. Jeg var sikkert full første gang jeg så den.
Ivers wrote:Jodorowsky's Dune
Kjempefin dokumentar. Kan garantere at man plukker opp et eksemplar av Metabaronen eller Inkalen etter å ha sett denne. For en KIS!
Hvor så du denne?