Blastfest 2015
-
- Belieber
- Mood:
- Has thanked: 0
- Been thanked: 1 time
Re: BLASTFEST 2015; Feb 19th - 21st, Bergen, Norway.
Fett med Esoteric. Ellers ikke all verden for min del.
Rintrah wrote:Her er det tydelig at nokon gjort opp nytt bestikk, etter Ä ha famla seg fram i tÄka i fjor. Dette kan jo faktisk bli j****g fett. Men ja, Blastfest er framleis eit i overkant ambisiÞst prosjekt.
HÄper for arrangÞrens del at det kommer flere pÄ ImpNaz enn sist vi sÄ de.
-
- Belieber
- Mood:
- Been thanked: 0
Morkenstubbe wrote:I Stockholm 13/09-14 feks. Hvis du blar litt lenger ned pÄ live forumet.Johnny Jackal wrote:Hvor ser dere Craft ellers?
Er klar over at det spiller i Stockholm. Men det blir jo fort mer aktuelt med festival her til lands en Ă„ dra til Sverige for Craft ene og alene.
Stian wrote:Rintrah wrote:Her er det tydelig at nokon gjort opp nytt bestikk, etter Ä ha famla seg fram i tÄka i fjor. Dette kan jo faktisk bli j****g fett. Men ja, Blastfest er framleis eit i overkant ambisiÞst prosjekt.
Ha ha ha! Ja, det hĂ„per eg ĂČg. Blir vel uansett ikkje noko hĂžgdepunkt for nokon, dette. Det ryktes at formkurven til bandet peiker nedover. Nokon som meiner noko om dette her?
Fikk med meg Impaled Nazarene pÄ Hellfest for et par uker siden. Jeg ble ikke videre imponert, det fremstod som et noe uryddig "pliktlÞp". Jeg liker bandet relativt godt, og husker jeg koste meg i kjelleren pÄ Garage pÄ Hits i 2002. Det spÞrst vel om bandets kommende bergensgig vil overgÄ denne, men vi kan selvsagt alltids hÄpe...
-
- Poser
- Mood:
SĂ„ Impaled Nazarene i sommer selv. NĂ„ har ikke jeg noe spesielt forhold til bandet, men kanskje det er meningen at det skal vĂŠre litt fjasete og teit? Var ikke noe for meg iallefall.
Var ordentlig hypp pÄ Ä ta turen i Är, men jobb, unger, Þkonomi og hverdag kom i veien. MÄ se Ä fÄ det til denne gangen, altfor lenge siden festivaltur til Bergen...
Og det hĂžrtes ut som 2014 var en suksess for alle parter, bra og jovial stemning over hele linja.
Og det hĂžrtes ut som 2014 var en suksess for alle parter, bra og jovial stemning over hele linja.
TheUnborn wrote:Knugen wrote:Impaled Nazarene? Eh, je trur je kjem!
Det tror ikke jeg, Knugsteh!
Fort mulig du trur helt riktig.
3 konserter i november/desember som frister mer enn dette, forelÞpig, sÄ hvis jeg drar pÄ de 3 blir det neppe noe tur til bergen.
If you don`t like you don`t like metal!!
-
- Poser
- Mood:
- Been thanked: 2 times
Intervju med Yngve/Blasfest: http://heavymetal.no/blog/posts/blastfe ... -ny-utgave
SE OPP!!! ikke ned...
Min framtid er lys og lang
og rekker bakom tidens tvang
Min framtid er lys og lang
og rekker bakom tidens tvang
-
- Rocker
- Mood:
Jo, gjorde det nÄ. Og ser at det ble j****g forvirrende.Rintrah wrote:Finst det ikkje ein mÄte Ä konsolidere/samle trÄdar sammen til éin trÄd med denne nye forumvaren? Det finst to trÄdar om Blastfest no. (Denne vinner glatt med solid Äpningspost).
-
Topic author - Poser
- Mood:
-
- Poser
- Mood:
PÄ Elm...?Var ikke fullt akkurat.Stian wrote:Rintrah wrote:Her er det tydelig at nokon gjort opp nytt bestikk, etter Ä ha famla seg fram i tÄka i fjor. Dette kan jo faktisk bli j****g fett. Men ja, Blastfest er framleis eit i overkant ambisiÞst prosjekt.