INFERNO METAL FESTIVAL 2015 - ønsker/forslag/tilbakemelding
-
- Belieber
- Mood:
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: INFERNO METAL FESTIVAL 2015 - ønsker/forslag/tilbakemeld
Portal
Exodus
Obituary
Equinox (er jo lov å håpe)
Exodus
Obituary
Equinox (er jo lov å håpe)
-
- Belieber
- Mood:
LvxCælis
Hetroertzen
Nightbringer
OTOH (Jespersen)
Mare
Black Hole Generator
Aborym
Svarthaueg
Lobotomized
Altaar
Nifrost
DHG
Lamented Souls ...eller, er de oppløst?
Hetroertzen
Nightbringer
OTOH (Jespersen)
Mare
Black Hole Generator
Aborym
Svarthaueg
Lobotomized
Altaar
Nifrost
DHG
Lamented Souls ...eller, er de oppløst?
-
- Poser
- Mood:
-
- Belieber
- Mood:
Takker, @slakter_fjes! Skal sies at jeg har sett flere av de på lista mi tidligere, men ser de da gjerne igjen
-
- Rocker
- Mood:
Sarath & Saligia... om dem spiller live... litt rart om dem prioriterer Inferno som første spillested.
Ellers:
Nunslaughter, Sabbat (jap), Sad X, Exciter og Running Wild med første skiva og frem til Vicory skiva...(om dem spiller live lenger).
Mulig ingen av dem spiller live, hva vet jeg, men for noen kroner og et par pils...hmm...kommer langt med det.
Ellers:
Nunslaughter, Sabbat (jap), Sad X, Exciter og Running Wild med første skiva og frem til Vicory skiva...(om dem spiller live lenger).
Mulig ingen av dem spiller live, hva vet jeg, men for noen kroner og et par pils...hmm...kommer langt med det.
"I lyden av ett hundre manns fortvilelse(over nok et år og leve) skriver vi her på screamforumet, i kulde og hat -og sinne!!!".
Runar wrote:Jeg synes dette er helt godkjent, selv om jeg også var skeptisk da det først ble annonsert. Det hjelper mye at de kaller seg Death: DTA. Da er det verre med Thin Lizzy for eksempel, som ikke har endret navn i det hele tatt.Slynt wrote:Runar wrote:Jepp. Tidligere Death-medlemmer som har samlet seg og kjører en tribute til Chuck Schuldiner og Death. Jeg syntes det var veldig moro å se de og få hørt de gamle låtene live i hvert fall. De spilte j****g bra.brodie wrote:Er det en Valentourettes-greie? De er jo eksempel på at sånt kan være bra.
Jeg har vært fan av Death siden jeg var en liten tass på ungdomsskolen og snurret "Leprosy"-vinylen min til støv, men aldri fått anledning til å se Chuck med bandet sitt. Death to All blir da det eneste alternativet, det virker på YouTube liveopptak som de gjør en veldig bra jobb, men jeg kan forstå at noen synes det blir "melking" - både økonomisk og av Chucks legende og låtskriving.. litt av et dilemma egentlig det her. Men de gjør da alt de kan for å hedre Chuck virker det som, det er liksom ikke tvil om at det er hans band og hans låter til tross for at han ikke finnes mer.
Jo, det har de. De kaller seg nå Black star riders.
Helt enig med noen andre her. Chuck VAR Death. Kjipt opplegg.